Louvre Hotels Group sponsorem Hotel&Tourism Trends Poland

Do grona sponsorów konferencji Hotel&Tourism Trends Poland dołączyła Louvre Hotels Group, sieć obecna w 48 krajach na całym świecie. Sebastien Denier, wiceprezes ds. operacyjnych na Europę Środkową i Wschodnią w LHG weźmie udział w panelu dyskusyjnym Świat hotelowy bez parytetów cenowych, czyli czy więcej pieniędzy zostanie w hotelach. LHG dysponuje 1 100 hotelami i ponad 95 000 pokoi. W portfolio posiada 6 marek, od 1 do 5 gwiazdek: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip. Louvre Hotels Group należy do Jin Jiang International Holding Co. Ltd., jednej z wiodących grup hotelowych i turystycznych w Chinach. Konferencja Hotel&Tourism Trends Poland to jest największe tego typu wydarzenie dla hotelarzy w naszej części Europy. Ubiegłoroczna edycja konferencji zgromadziła ponad 300 uczestników, 74 moderatorów i panelistów z 15 krajów, odbyło się 19. sesji tematycznych, a sponsorami było 30 wiodących firm oferujących swoje produkty i usługi branży hotelowej. W konferencji uczestniczą właściciele i kadra zarządzająca sieci hotelowych, hoteli niezależnych, deweloperów, banków i funduszy inwestycyjnych. Wydarzeniu towarzyszy wieczorna gala podczas której ogłaszani są zwycięzcy konkursu Hotelarz Roku. Sponsorami strategicznymi tegorocznej edycji Hotel&Tourism Trends są firmy Samsung i Orbis, a Patronami Honorowymi - Ministerstwo Sportu i Turystyki, HOTREC i Polska Organizacja Turystyczna. Szczegóły na www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *