HPMG, Dobry Hotel i Satoria Group chcą zarządzać hotelami Marriott

Trzy firmy z Polski uzyskały aprobatę Marriott International na zarządzanie nowymi obiektami tej globalnej sieci hotelowej w Polsce. Są to Dobry Hotel, Satoria Group i powołana przez firmę doradczą Hotel Professionals spółka Hotel Professionals Management Group.
Moxy Milan Malpensa Airport
Sieć Marriott dostrzega potencjał polskiego rynku i chce wprowadzać na niego swoje marki. Jednym z ciekawszych brandów w portfolio sieci jest marka ekonomiczna Moxy. Charakteryzuje ją designerski styl i nowoczesne rozwiązania wnętrza, z dużą przestrzenią publiczną check-in, gastronomią i strefą przeznaczoną do pracy. W Polsce, pierwszy hotel tej marki powstanie na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach, gdzie na etapie negocjacji umowy franczyzowej z siecią Marriott, w roli doradcy inwestora Chopin Airport Development występowała spółka Hotel Professionals. - Jesteśmy dumni, że wzięliśmy udział we wprowadzeniu brandu Moxy na polski rynek hotelowy. Koncept tej lifestylowej marki spełni oczekiwania nowego pokolenia podróżnych i odniesie duży sukces– komentuje Alex Kloszewski, partner zarządzający firm HP oraz HPMG. Jak podkreśla Kloszewski aktualnie spółka HP jest w trakcie negocjacji warunków umów dla kolejnych hoteli marki Moxy w Polsce.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *