Nowa kampania promocyjna Focus Hotels

Sieć Focus Hotels wystartowała z najnowszą kampanią promocyjną pod hasłem „Cenowe łowy przed snem zimowym”. Podczas akcji klienci mogą zarezerwować pokoje już od 89 złotych za dobę. W kampanii reklamowej występuje rysunkowa postać niedźwiadka, którego wizerunek został odświeżony – w procesie zmian uczestniczyli fani marki na portalu Facebook. „Cenowe łowy przed snem zimowym” to najnowsza kampania taktyczna polskiej sieci Focus Hotels, która wystartowała 26 października 2015 roku i potrwa do 22 listopada 2015 roku. W tym okresie klienci mogą dokonywać rezerwacji na noclegi do końca lutego w bardzo atrakcyjnych cenach. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 złotych w Chorzowie. Za dobę hotelową w Gdańsku oraz Łodzi klienci zapłacą jedynie 119 złotych. Pobyt w Szczecinie będzie można wykupić już od 139 złotych. Natomiast doba w 4-gwiazdkowym hotelu w Inowrocławiu będzie dostępna już od 149 złotych, co jest ewenementem przy tak wysokim standardzie obiektu. We wszystkich przypadkach cena brutto dotyczy pokoju 1-osobowego, bez śniadania. Jednocześnie dzieci i młodzież do lat 18-stu zakwaterowane w pokoju z opiekunami, nocują gratis. Rezerwacji można dokonać za pomocą strony internetowej sieci oraz telefonicznie. W kampanii reklamowej ponownie występuje rysunkowa postać niedźwiadka, którego wizerunek został jednak znacząco odświeżony. Z tej okazji marka Focus Hotels, przeprowadziła szeroką akcję promocyjną nowej maskotki na swoim profilu Facebook, podczas której rozdawała fanom darmowe vouchery pobytowe w ramach zmasowanej akcji konkursowej.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *