Polska dobrze wypadła na ITB

Tegoroczna edycja największych targów turystycznych na świecie – ITB w Berlinie, była wyjątkowa z polskiego punktu widzenia, ponieważ Polska była oficjalnym Partnerem Targów. 8 marca odbyła się Gala Otwarcia Targów, podczas której nasz kraj zaprezentował się przed 4,5 tys. przedstawicieli przemysłu turystycznego z blisko 190 krajów. I zaprezentował się bardzo dobrze.


Galę poprowadziła Monika Richardson, a gościem honorowym był Lech Wałęsa. Duże wrażenie na gościach wywarło spektakularne widowisko przygotowane przez nasz kraj. Jego głównym punktem był innowacyjny film w technologii 3D stanowiący opowieść o Polsce z wykorzystaniem białej kostki. Pojawiała się ona podczas całej kampanii promocyjnej, która była widoczna na ulicach Berlina. Gala uzupełniona była występami tanecznymi grupy Volt i tancerzy z „You can dance” w choreografii Augustino Egurroli.


Uroczysty polski wieczór zakończył bankiet pod egidą Roberta Sowy, który zaserwował gościom smaki polskiej kuchni. W tym roku mieliśmy do dyspozycji 1500 mkw. powierzchni wystawienniczej, na której swoją ofertę przedstawiło ponad 70 polskich wystawców, w tym 16 regionów oraz – na oddzielnym, wspólnym stoisku − cztery miasta związane z EURO 2012. Zarówno na scenie jak i na poszczególnych stoiskach przygotowano wiele atrakcji, które przyciągały zwiedzających.



Mateusz Zieliński, dyrektor marketingu
kompleksu hotelowego Olandia



Zainteresowanie polskim pawilonem było w tym roku
dużo większe niż w latach poprzednich.
Mimo że koszty stoiska oraz okołotargowe są znaczące i
wiele hoteli nie może sobie pozwolić na tego typu promocje,
z pewnością warto się pokazać na najbardziej znaczącym
dla Polski rynku turystycznym jakim są Niemcy.
Tym bardziej, że wręcz grzechem hotelarskim byłoby
niewykorzystanie szansy i fali zainteresowania, jakie
niesie ze sobą EURO 2012. Stoiska miast Gospodarzy
EURO 2012 przeżywały prawdziwe oblężenie. Co drugi
zwiedzający pytał na nich o informacje związane ze stadionem,
muzeami sportu, możliwością nabycia biletów i
zakwaterowania. Z pewnością dzięki Polskiemu
Partnerstwu i zbliżającemu się EURO – Targi ITB dla
polskiego hotelarstwa i turystyki nabrały kolorytu.





Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *