Jak pisać treści na stronę hotelowego SPA?

Strona internetowa to bardzo ważne narzędzie w promocji hotelowego SPA, ponieważ goście dogłębnie analizują ofertę jeszcze przed przyjazdem. Co jest istotne dla nich i co decyduje o tym, jak strona jest pozycjonowana w wyszukiwarkach? Ważne są słowa kluczowe, ale również treści, które mają przekonać gościa do podjęcia decyzji o skorzystaniu z zabiegów hotelowego SPA.

Wielu gości jeszcze w domu planuje szczegóły swojego pobytu w hotelu, a jedynym narzędziem, jakie do tego celu wykorzystuje, jest strona internetowa, na której powinna znaleźć się oferta hotelowego SPA. Gość będzie szukał informacji o rodzajach zabiegów SPA, godzinach otwarcia, cenach oraz ewentualnych promocjach lub pakietach pobytowych. Dlatego ważną kwestią jest treść, jaka powinna się tam znaleźć, oraz forma dla poszczególnych zakładek.

Strona główna i zakładki

Strona hotelowego SPA powinna zaistnieć w sieci na około pół roku przed planowanym terminem otwarcia. Takie działanie ma na celu kreowanie potrzeby skorzystania ze SPA oraz przekonanie potencjalnych gości do celowości zakupu oferty. Ma to spore znaczenie zwłaszcza w tych obiektach, które już istnieją, a nie posiadały do tej pory SPA. Jeśli hotel ma już grono lojalnych gości, a teraz dodatkowo wzbogaci swoją ofertę o usługi SPA, na pewno będzie to wśród nich bardzo dobrze postrzegane. Przygotowanie należy zacząć od zaprojektowania strony głównej i zakładek. Na stronie startowej powinny znaleźć się wszystkie najważniejsze informacje o tym, jakie usługi będziemy oferować. Niemniej ważna jest misja naszego SPA, marki kosmetyczne, z którymi współpracujemy oraz unikatowe wyposażenie, jakie będziemy wykorzystywać do wykonywania zabiegów, o ile je posiadamy. Informacje powinny być konkretne i rzeczowe, ukierunkowane na przekonanie do dalszej nawigacji na stronie. Najczęściej stosuje się klika zakładek, które będą informowały o tym, na jaki zakres usług w SPA można liczyć. Treść podstron jest ściśle skorelowana z menu SPA. Taki podział pozwala na szybkie odnalezienie najbardziej interesującej danego gościa oferty. Dzielimy zatem zakładki na Zabiegi kosmetyczne Masaże, Rytuały SPA, Zabiegi specjalistyczne i na Usługi dodatkowe. Jeśli nasza oferta jest bardzo innowacyjna, możemy jeszcze [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anita Bajdalska

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *