Revenue Management w Akademii Hotelarza

W ramach Akademii Hotelarza odbyły się w ciągu dwóch tygodni dwa szkolenia dotyczące revenue managementu – pierwsze poświęcone podstawom RM, a drugie doskonaliło praktyczne umiejętności w tym zakresie. Obydwa prowadziła Agnieszka Kasprzak, revenue manager w Louvre Hotels Group.



Tematem pierwszego szkolenia było poznanie podstawowych pojęć z zakresu analizy danych mających na celu optymalizację przychodów w hotelu oraz głównych technik i zakresów optymalizacji przychodów, a także jak wykorzystywać tę wiedzę w praktyce. Uczestnicy szkolenia poznali definicje revenue managementu (sprzedać właściwy pokój właściwemu klientowi we właściwym terminie po właściwej cenie poprzez właściwy kanał dystrybucji), podstawowe wskaźniki i sposoby ich wyliczania, zasady segmentacji rynku, kanały sprzedaży oraz reguły tworzenia hotelowych cenników i podstawy kalkulacji ceny. Dowiedzieli się też jak kontrolować przyjmowane rezerwacje, optymalizować frekwencję, zarządzać kontraktami, ceną i miksem klientów. Kolejne szkolenie, które podobnie jak poprzednie odbyło się w warszawskim hotelu Airport Okęcie, poświęcone już było doskonaleniu praktycznych umiejętności w zakresie korzystania z revenue management. Zawierało ono ćwiczenia w monitorowaniu dziennych danych hotelu oraz ocenie pozycji rynkowej, prognoz i ich dokładności.Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie. Na kolejne spotkania z Akademią Hotelarza zapraszamy już od lutego przyszłego roku. Niebawem na stronie www.akademiahotelarza.com poinformujemy o szkoleniach planowanych na I półrocze 2016.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *