Vienna się zmienia

Autor: Wiktor Kołakowski
Grupa hotelowa VI Hotels & Resorts, w której skład wchodzi m.in. sześć hoteli w Polsce, na nowo definiuje swoją pozycję na rynku i całkowicie zmienia wizerunek. Spółka operatorska Vienna International Hotelmanagement zmieni nazwę na Vienna House, podobnie jak wszystkie hotele sieci. Będą one działać jako: andel’s by Vienna House, angelo by Vienna House, Vienna House Easy (Chopin w Krakowie) i Vienna House (Amber Baltic w Międzyzdrojach). Na początku przyszłego roku 38 hoteli należących do sieci w Niemczech, Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rosji, Rumunii, Chorwacji, Austrii i Francji wraz z pozostającą dotąd w cieniu spółką macierzystą Vienna International utworzy nowe przedsiębiorstwo. Zmiany dotyczyć będą kultury i tożsamości korporacyjnej oraz struktur we wszystkich obszarach. Ponadto część hoteli grupy zostanie poddanych przebudowie, rozbudowie lub renowacji Architektury marki Jak dotąd w sieci VI działały trzy samodzielne marki: andel’s – stawiająca na indywidualny design; niżej pozycjonowana, bardziej biznesowa – angelo oraz zakupiona kilka lat temu sieć hoteli Arcadia działająca w mniejszych miastach niemieckich. Portfolio grupy uzupełniały hotele funkcjonujące pod swoimi własnymi nazwami. W ramach rebrandingu, który zakończy się 1 lutego przyszłego roku, stworzone zostaną cztery submarki zawierające w sobie człon Vienna House. Do nazw hoteli andel’s i angelo dodane zostanie rozwinięcie „by Vienna House”. Pojawi się też nowa submarka Vienna House Easy, skupiająca miejskie hotele typu bed and breakfast, pod którą wejdą obiekty sieci Arcadia, a także m.in. krakowski Chopin. Hotele w lokalizacjach turystycznych, jak Amber Baltic, zmienią nazwę na Vienna House. Na stronie internetowej www.viennahouse.com do końca stycznia można śledzić na bieżąco proc [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *