Barometr pogody dla hotelarstwa

Zapytaliśmy Czytelników, z jakimi nastawieniami wkraczają w 2011 rok i jakiej „pogody” spodziewają się dla branży, z którą związali przecież swoje życie. Jest to całkiem niezły barometr nastrojów, z jakimi branża wkracza w 2011 rok.

Tylko nieco więcej niż piaty uczestnik sondy myśląc o swojej pracy zawodowej w roku 2011 deklaruje pełny optymizm. W skali generalnej – jeśli uwzględnić głosy „umiarkowanych optymistów” – postawa optymistyczna uzyskuje już jednak wyraźną (61 do 28, przy 11% niezdecydowanych) przewagę. Stosunkowo niewielki (4,3%) jest odsetek zdeklarowanych pesymistów. Taki rozkład głosów pozwala mówić o (mocnym) umiarkowanym optymizmie branży w kontekście spodziewanych w 2011 wyników – i nie jest to, jak się wydaje, postawa ani przesadna, ani zbytnio oderwana od realiów zewnętrznych. Można ją też opisać jako s [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *