Marketing 3.0 w hotelarstwie

Autorka jest właścicielem firmy
doradczo – szkoleniowej Hotel Zone


Klasyczny marketing ewoluuje, stara zasada „wyróżniaj się, albo
zgiń” jest zastępowana nowym przesłaniem. Rozpoczęła się era
Marketingu 3.0., który bierze pod lupę emocjonalne aspekty komunikacji
marki. Jest marketingiem kulturowym – angażującym klienta
w proces tworzenia marki.


W modelu firmocentrycznym
o kształcie produktu decydowała
wprowadzająca go na rynek
firma. W modelu klasycznego
marketingu, managerowie słuchali
konsumentów w celu poznania ich potrzeb
i dostosowania do nich produktów. Dziś samo
słuchanie konsumentów już nie wystarcza,
nastała era współtworzenia produktów przez
konsumentów, którzy tym samym stają się
aktywnymi, zaangażowanymi PROSUMENTAMI.
Jak wpleść motyw współtworzenia produktu
i tym samym zaangażować gości w proces
tworzenia marki, w ideę natury hotelarskiej, która
jest niemagazynowana i nierozerwalna z osobą
usługodawcy? Przy [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Joanna Kuźmicka

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *