Pokój hotelowy ciekawszy niż w domu

Agata Abramczuk jest architektem wnętrz w firmie Proffetional,
twórcą m.in. projektu hotelu Tryp Berlin w Berlinie

Pokój hotelowy jest sercem hotelu i istotą jego działania. Jego obłożenie definiuje sukces hotelu. Jego wystrój wpływa na opinie gości, którzy mogą polecić hotel innym, na portalach rezerwacyjnych pierwszą rzeczą obok sprawdzenia ceny jest sprawdzanie komentarzy gości na ten temat. Jak go zaprojektować, żeby mieć dużo klientów?

Podstawowymi pytaniami, które trzeba sobie zadać przy tworzeniu pokoju hotelowego brzmią:

  • kto będzie w nim mieszkał,



  • jaki ma być standard hotelu,



  • w jakiej lokalizacji go tworzymy.


Projekt pokoju w hotelu w mieście będzie się różnił od projektu pokoju nad morzem, mimo że funkcjonować będą w tym samym standardzie. Trzeba zagłębić się w miejsce, miasto, historię, gdzie hotel powstaje i do kogo jest skierowany. To ułatwi proces tworzenia jego wnętrza. Pomimo standaryzacji pokoi hotelowych, która z góry narzuca podstawowe wyposażenie, ważne jest, aby nie popaść w rutynę. Każdy twórca chce wykreować coś unikatowego, coś czego jeszcze nie było, coś co właśnie zadecyduje, że w walce o gościa wygra właśnie jego hotel. Gość w dowolnym pokoju hotelowym powinien czuć się jak w Ritzu. Wygrywają drobne detale, dzięki którym wnętrze staje się wyjątkowe. Niebanalny problem to finanse inwestora. Nie sztuką jest stworzenie wnętrza bez ograniczeń finansowych. Im większy budżet tym większe pole do popisu dla projektantów. Ale czy właśnie o to chodzi?


Wystrój

Najważniejszym elementem pokoju hotelo [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *