Svenja Buesching pokieruje sprzedażą Hiltona w Europie   PERSONALIA

Svenja Buesching awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży Hilton Worldwide na teren Europy. Poza biurem we Frankfurcie, którym opiekowała się do tej pory, Buesching będzie odpowiadała za biura sprzedaży w Moskwie, Warszawie, Amsterdamie oraz na rynkach skandynawskich. Svenja Büsching była dotąd odpowiedzialna za wszystkie działania sprzedażowe w krajach niemieckojęzycznych. Posiada tytuł magistra Zarządzania Europejskiej Turystyki Uniwersytetu w Bournemouth oraz tytuł licencjata w Business Studies zdobyty na Uniwersytecie Abertay. Poza tym ma dyplom z zarządzania zdobyty w Fachhochschule Dortmund. Swoją karierę w Hilton Worldwide zaczęła dwanaście lat temu w zespole sprzedaży w obiektach pobytowych. We wrześniu 2005 roku awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży. Hilton Worldwide jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay). Sieć firmy składa się z ponad 4500 hoteli oferujących ponad 745 tys. pokoi, zlokalizowanych w 97 krajach. W jej skład wchodzi 12 światowych marek takich jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio - A Collection by Hilton, Canopy by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *