Hotel & Tourism Trends edycja 2015

W dniach 24-25 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbyła się trzecia edycja organizowanej przez „Hotelarza” i Horwath HTL konferencji Hotel & Tourism Trends – najważniejszego forum branży hotelarskiej w Europie Środkowej.



Wydarzenie, którego partnerami strategicznymi byli Grupa Orbis i Samsung, zgromadziło ponad 350 uczestników, którzy wzięli udział w 19 sesjach tematycznych prowadzonych przez najlepszych ekspertów z Polski i całej Europy. Podczas konferencji ogłoszono także plany budowy nowych markowych hoteli w Polsce – AC Hotel by Marriott we Wrocławiu i Hampon by Hilton w Łodzi. Obecność wielu polskich i międzynarodowych ekspertów była znakomitą szansą na wymianę doświadczeń oraz dyskusję o kluczowych trendach, które pojawiają się w hotelarstwie na całym świecie i mają lub wkrótce będą miały wpływ na rynek polski. Pierwszy dzień konferencji otwierały trzy prezentacje: Christiana de Barrin –dyrektora generalnego HOTREC, Bartłomieja Walasa – wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Sarah Duignan – dyrektor działu account management w STR Global. Eksperci przedstawiali bieżące i przyszłe trendy, a także kluczowe wyzwania, które stoją przed branżą. Pierwszego dnia odbyło się sześć paneli moderowanych przez Krzysztofa Szadurskiego – prezesa zarządu Hoteli Warszawskich Syrena, Ireneusza Węgłowskiego – prezesa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, wiceprezesa Orbisu, Jamesa Chappella z Horwath HTL Global, którzy rozmawiali o teraźniejszości i przyszłości marek luksusowych w Polsce, Patricka J. Saade – wiceprezesa JLL's Hotels & Hospitality Group, Janusza Mitulskiego – dyrektora ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo – Wschodnią oraz Piotra Grzonka – partnera w kancelarii DPPA Legal. Pierwszy dzień zamknęła gala, podczas której ogłoszeni zostali zwycięzcy konkursu Hotelarz Roku 2015. Drugi dzień konferencji zorganizowany w formie warsztatów dla polskich hotelarzy i inwestorów składał się z trzech równoległych sesji, a każda z nich z trzech–czterech modułów. Sesję „zarządzanie ceną w hotelu & e-commerce, moderowała Agnieszka Kasprzak, revenue manager w Louvre Hotels Group. Moderatorką sesji Personel w hotelu była Dorota Trojanowska, partner w firmie doradczej TPA Horwath. Trzecia sesja Inwestycje – od idei do wdrożenia projektu prowadzona była przez Wojciecha Łopacińskiego, doradcę i szkoleniowca hotelarskiego.



Konferencja - dzień pierwszy





Gospodarzami konferencji Hotel & Tourism Trends 2015 byli: Dariusz Futoma z Horwath HTL (powyżej) i Rafał Szubstarski z „Hotelarza” (poniżej). Pierwszego dnia odbyły się trzy prezentacje i sześć paneli, pod których omawiano najważniejsze problemy branży i wyzwania stojące przed nią w najbliższych latach.



HOTREC to największa organizacja branżowa w Europie skupiająca podmioty z branży HORECA (w tym IGHP). Obejmuje 200 tys. hoteli i innych obiektów noclegów. Jednym z głównych problemów branży jest obecnie rozwój trendu „sharing economy”, którego przejawem jest platofrma Airbnb, za pomoca której można wynajmować mieszkania, co nie wiąże się żadnymi opłatami, jakie ponoszą obiekty hot [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *