ORBIS – REALIZUJEMY STRATEGIĘ GRUPY HOTELOWEJ ORBIS

W 2006 roku Grupa Orbis poprawia wyniki finansowe w porównaniu z rokiem poprzednim. Jest to drugi rok wdrażania strategii dla działalności hotelowej. Jej główne cele to: wprowadzenie na rynek polski ekonomicznej marki ETAP, rozwój odnoszącej sukces marki Ibis, modernizacja kluczowych hoteli Orbisu. W 2006 roku otwarty został po modernizacji Hotel Grand by Sofitel w Sopocie, działa pierwszy hotel marki Etap w Częstochowie, a w grudniu 2006 planowane jest otwarcie hotelu Etap Solec w Warszawie. Orbis przygotowuje także kilkanaście projektów budowy nowych hoteli Etap, Ibis i Novotel.

Źródło: PARKIET(2006-12-01) str.: B19


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *