JAK ZAROBIĆ NA TURYSTYCE

Rozmowa ze Zbigniewem Frączykiem – koordynatorem europejskiego programu, który ma pomóc polskim województwom w promocji. Unia Europejska przeznacza na promocję polskich regionów ponad 60 mln zł. Powstaną grupy złożone z przedsiębiorców, samorządowców, szefów hoteli i właścicieli restauracji i będą one pracować nad stworzeniem całego pakietu dla turysty. Przyjeżdżający musi wiedzieć jak do Łodzi dojechać, gdzie przenocować, powinien wcześniej znać cenę hoteli i ich standard, mieć wybór droższej lub tańszej oferty. Pomysły na produkty już się pojawiają, Grupa Fabricum chce proponować fabularyzowane zwiedzanie Łodzi, Urząd Marszałkowski chce połączyć łódzkie stadiony ścieżką rowerową. Pakiety pokazywane będą na targach turystycznych, w ambasadach i centrach informacji turystycznej na całym świecie. Trafią też do biur, które organizują wyjazdy dla turystów do Europy Środkowej.

Źródło: GAZETA WYBORCZA - ŁÓDŹ(2006-11-28) str.: 2


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *