Ubiegły rok był rekordowy nie tylko dla drukowanego „Hotelarza”, którego sprzedaż konsekwentnie od kilku lat rośnie, ale także dla naszego portalu e-Hotelarz.pl, który odnotował absolutnie rekordowe statystyki. Internetowy serwis naszego czasopisma odwiedziło w ubiegłym roku 1 413 707 użytkowników, którzy przejrzeli 2 472 928 stron. To aż o 463 tys. unikalnych użytkowników więcej jak przed rokiem.
Wśród odwiedzających co naturalne przeważali internauci z Polski, ale odnotowaliśmy także ponad 15 tys. odwiedzin z Niemiec, 13 tys. z Wielkiej Brytanii i ponad 5 tys. ze Stanów Zjednoczonych. Wśród miast przodowali internauci z Warszawy, przed Krakowem i Poznaniem. Co ciekawe na 10. miejscu uplasowała się Kościerzyna. Ponad 196 tys. użytkowników weszło na nasz portal z urządzeń komórkowych, a 47 tys. z tabletów.
TOP 20 najpopularniejszych artykułów na e-Hotelarzu w 2015 roku:
1. Znamy „Hotelarzy Roku 2015” >>
2. Tyle zarabia się w hotelach >>
3. TOP Hotele Wybrane >>
4. Dyrektor generalny hotelu sieciowego i Dyrektor generalny hotelu niezależnego >>
5. ABC Projektowania pokoju hotelowego >>
6. Najlepsze luksusowe hotele w Polsce >>
7. Rusza 161 pokojowy Hampton by Hilton w Krakowie >>
8. Agnieszka Dąbrowska pokieruje sprzedażą i marketingiem hotelu Arłamów >>
9. Hotel z Pomysłem 2014 rozstrzygnięty >>
10. Motywowanie recepcjonistów >>
11. Revenue Manager i Hotelarz do 35 roku życia >>
12. Rewolucyjna zmiana – Booking.com rezygnuje z parytetów cenowych w całej Europie >>
13. Rozpoczęła się budowa Mercure Kraków Centrum >>
14. Moda na soft brandy >>
15. Król Kazimierz, Masuria, Łeba i Bochnia w nowych rękach >>
16. Hotel Anders z nowym dyrektorem generalnym >>
17. Trendy w marketingu i sprzedaży hoteli w 2015 roku >>
18. Janusz Mitulski przechodzi do Marriott International >>
19. Ponad 350 uczestników konferencji Hotel&Tourism Trends 2015 >>
20. Google wchodzi w buty OTA >>
Komentarze
- Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
- Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.
Chętnie bym poczytała o hotelach dla dorosłych , nie wiem czemu u nas w Polsce z tym jest taki problem , nigdzie odpocząć się nie da , wszędzie tylko wszystko dla rodzin z dziećmi , to innych klientów już nie ma ? Dlaczego prawie nikt nie wykorzystuje tej luki?