Hotele Diament chcą się rozwijać poprzez franczyzę

Hotele Diament S.A. zakończyły rok, mając na koncie udane przejęcie sieci hotelarskiej StyleHotels oraz ponad 30% wzrost obrotów całej grupy kapitałowej. Plan na 2016 rok obejmuje dalszy rozwój działalności w Polsce oraz modernizację już istniejących obiektów. Sieć planuje także nowy projekt franczyzowy, w ramach którego planuje zwiększyć swój zasięg. Liczba gości nocujących w Hotelach Diament w 2015 roku zwiększyła się o ponad 80 000, czego efektem był wzrost całkowitych obrotów o ponad 1/3. Ponadto rozwinięto także program lojalnościowy – Diamentowa Karta, do którego w 2015 roku dołączyło ponad 20 000 osób. Ponad sześć miesięcy temu zakończył się proces przejęcia StyleHotels, trwający od połowy 2014 roku. Spółka sfinalizowała też modernizację czterogwiazdkowego Park Hotelu Diament Katowice, której efektem jest nowoczesna strefa biznesowa. Obecnie zarząd przygotowuje się do kolejnych projektów, między innymi odnowienia obiektów w Gliwicach i Ustroniu. W planach jest także powstanie pierwszego hotelu w Warszawie oraz całkowicie nowy projekt franczyzowy, w ramach którego sieć planuje zwiększyć swój zasięg. W 2016 roku spółka planuje nadal prowadzić intensywne działania w branży, inwestując w swój rozwój i jakość. Kontynuowany będzie rozwój Działu Catering & Events – jednego z dwóch podmiotów, świadczących usługi cateringowe podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego, który corocznie odbywa się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Duże nadzieje wiązane są także z przyszłymi absolwentami specjalności Zarządzanie Hotelem oraz Zarządzanie Obiektem Hotelarskim, prowadzonych w ramach współpracy sieci z Politechniką Śląską. Przyszli menedżerowie branży HORECA wkrótce zakończą naukę na studiach licencjackich i magisterskich, a najlepsi z nich dołączą do kadry Hoteli Diament. – W dalszym ciągu będziemy kładli mocny nacisk na podwyższanie jakości i niezawodności świadczonych usług. W najbliższych miesiącach planujemy wdrożenie nowoczesnego systemu zarządzania hotelami PMS. Pozwoli nam to efektywnie kierować obiektami na wszystkich poziomach funkcjonowania hotelu: rezerwacjami, konferencjami i restauracjami – podkreśla Rafał Bakalarski. Wspomniane inwestycje to wynik opracowanej przez spółkę strategii. Oprócz działań o charakterze biznesowym, sieć zamierza nadal podkreślać swoją rolę w skali lokalnej, angażując się w inicjatywy charytatywne. W 2015 roku wspierała m.in. Fundację ISKIERKA oraz Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi. Udzielała się również w wielu projektach kulturalnych na terenie południowej Polski. HOTELE DIAMENT S.A. są właścicielem czternastu obiektów, które działają pod jedną marką - Hotele Diament - i są usytuowane w najważniejszych gospodarczo częściach Śląska.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *