Hilton tworzy markę ekonomicznych hoteli

Sieć Hilton Worldwide ogłosiła stworzenie nowej sieci tanich hoteli skierowanych do młodych gości. Tru by Hilton zadebiutuje pod koniec tego roku i będzie to 13 marka w portfolio Hiltona. Amerykańska sieć podpisała już 102 umowy na hotele tej marki, które powstaną na terytorium USA w takich miastach jak Atlanta, Houston i Chicago. Koszt budowy hoteli Tru ma wynosić około 85 tys. $ za pokój, standardowo mają mieć około 98 pokoi o powierzchni 23-27 metrów kwadratowych, oraz 270 metrów przestrzeni publicznej.

Wiz. Tru by Hilton

Tworzenie nowych marek stanowi odpowiedź Hiltona na proces konsolidacji na rynku hotelowym, przejawiający się m.in. zakupem przez Marriott International sieci Starwood Hotels and Resorts, a także nabyciem przez Accorhotels praw do luksusowych marek Fairmont Raffles i Swissotel.

Wiz. Tru by Hilton

– Zamiast kupować istniejące marki, wolimy tworzyć własne – powiedział Christopher Nassetta, dyrektor generalny Hilton Worldwide. – Sądzę, że w długofalowej perspektywie Tru stanie się naszą największą marką – dodał Nassetta. Marka Tru skierowana jest głównie do pokolenia millenialsów, czyli urodzonych pomiędzy 1980, a 1995 rokiem, którzy zwykle lubią nowoczesny design, przestrzenie publiczne w których mogą pracować i spędzać wspólnie czas, a także oczekują od hotelu dostępu do zaawansowanych technologii. Zakres cen pokoi ma kształtować się na poziomie 90 – 100$ za dobę. Początkowo tańszą marką w portfolio Hiltona był Hampton Inn, ale jak mówi Nassetta odniosła ona taki sukces, że awansowała do wyższej kategorii. Średnia cena w Hamptonie wynosi 115 dolarów i odbierana jest przez część gości jako zbyt wysoka. – A ten segment gości stanowi ok. 40 proc. popytu na rynku amerykańskim, którego nie zaspokajamy tak dobrze jak byśmy chcieli, ponieważ nie stać ich na najtańszy produkt w naszym portfolio – stwierdził Nassetta. Hotele Tru oferować będą bezpłatną kawę i herbatę przez cały dzień, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, a także stoły do ping-ponga, piłkarzyki i gry TV w strefie wspólnej. Pokoje wyposażone będą w łóżka typu king-size lub podwójne łóżka queen, 65-calowe telewizory, ławki na bagaże, otwarte szafy. Zamiast biurek zostaną zastosowane wielofunkcyjne fotele.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *