PRZYGOTOWAĆ KRAKÓW

Tytuł Najmodniejszego Miasta Świata 2007 przyznał Krakowowi amerykański gigant w branży turystycznej, agencja Orbitz. Niedawno Kraków uznany został przez Travel & Leisures za piąte miasto Eu­ropy, wyprze­dzając Paryż. Zdaniem Grażyny Leji, pełnomocnika prezydenta Krakowa do spraw turystyki, jest to niewiarygodny sukces, na który złożyło się wiele podejmowanych przez miasto działań promocyjnych. - Przed nami jednak sporo pracy - mówi Leja - zwłaszcza jeśli chodzi o po­prawę jakości usług turystycznych, tzw. kultury powitania czy transpor­tu z lotniska do centrum miasta. - Mimo krajowego rekordu liczby miejsc noc­legowych - w zderzeniu z nadchodzą­cym tu tak wielkim frekwencyjnym sukcesem mamy ich wciąż zbyt mało. Piotr Działowy, właściciel pokoi gościnnych, podkreśla, że każda tego typu promocyjna bom­ba to wielki impuls dla turystyczne­go ruchu, przede wszystkim w hote­larstwie. - Już teraz Amerykanie sta­nowią u mnie 10-15 proc. gości, ale wiem, że w porównaniu z innymi to­powymi miastami Europy to jeszcze stosunkowo mało. Spodziewam się, że po rozpowszechnieniu takiej in­formacji turyści z USA ruszą na Kra­ków, ale nie sądzę, by czekał nas nag­ły zalew zza oceanu. - Pewnie nie sta­nie się to już w 2007 roku, a w ciągu najbliższych pięciu lat.

Źródło: GAZETA WYBORCZA - KRAKÓW(2006-12-21) str.: 2

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *