Z HRS do Z-Factor

Do zespołu Z-Factor, firmy specjalizującej się w dostarczaniu analiz rynkowych i świadczeniu usług doradczych dla branży turystycznej, dołączył Filip Skrzeszewski, który wcześniej pracował jako corporate sales manager w HRS Polska.



Jego zadaniem w Z-Factor będzie rozwój programu podnoszenia jakości obsługi test call. Filip Skrzeszewski zaczynał karierę w dziale rezerwacji hotelu Jan III Sobieski. Następnie pracował w Radisson Blu Centrum w Warszawie w dziale rezerwacji grupowych, a potem jako sales manager. Kolejne szczeble kariery zdobywał w grupie Hotele Warszawskie Syrena, gdzie był odpowiedzialny za współpracę z klientami korporacyjnymi oraz rozwój sprzedaży w segmencie indywidualnym i konferencyjnym. Od 2011 roku był związany z HRS Group, gdzie odpowiadał za współpracę z klientami globalnymi oraz za pozyskiwanie klientów w centralnej i zachodniej Polsce. Jego największym sukcesem było podpisanie pierwszej globalnej umowy dla biura HRS Poland z firmą o wydatkach hotelowych na poziomie 10 mln euro rocznie. Został wyróżniony przez HRS Group nagrodą Sales Performance Award za najlepsze wyniki sprzedaży.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *