Hilton łączy segment extended-stay

Hilton Worldwide ogłosił połączenie wszystkich swoich marek z segmentu extendedstay w jeden brand All Suites.

Dzialać pod nim będą sieci Embassy Suites, Homewood Suites i Home2 Suites. To połączenie ma usprawnić synergię między działami rozwoju, operacji i sprzedaży sieci oraz organizację wewnątrz wciąż rosnącego portfolio marek. – Nasza siła zarządzania markami jest obecnie tak ważna, jak nigdy wcześniej w dobie gwałtownie rosnącej ekspansji naszych marek i potrzeby utrzymania ich świeżości i konkurencyjności – powiedział Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych. Apartpokoje do przedłużonego pobytu stanowią blisko 15 proc. zasobów Hilton Worldwide i ok. 20 proc. wśród przygotowywanych i realizowanych obiektach. Bill Duncan zarządzajacy nową megamarką był brand managerem sieci w Embassy Suites, a ostatnio Homewood Suites and Home2 Suites. – Jako pierwsza firma hotelarska integrujemy podejście do zarządzania segmentem suite-style. Przekształcamy All Suites, aby zaoferować bardziej intuicyjną i rozpoznawalną ofertę zarówno dla właścicieli hoteli, jak i dla gości. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *