Golden Tulip Gdańsk Residence znalazł się w pierwszej dziesiątce na świecie wśród obiektów posługujących się markami Royal Tulip, Golden Tulip i Tulip Inn pod względem jakości świadczonych usług.
Louvre Hotels Group podsumowała wyniki corocznego badania jakości przeprowadzonego w obiektach marek Royal Tulip, Golden Tulip oraz Tulip Inn. W 2015 roku sieć przebadała ponad 200 obiektów w 40 krajach. Pod uwagę były brane czystość pokoi i części wspólnych, znajomość hotelowego know-how, zachowanie personelu w stosunku do Gości i przestrzeganie sieciowych standardów. Kontrole jakości przeprowadzali doświadczeni inspektorzy, którzy wizytowali hotele jako tzw. tajemniczy goście i ujawniali się dopiero po dokonaniu oceny obiektu.
Golden Tulip Gdańsk Residence znalazł się w pierwszej dziesiątce najwyżej ocenianych hoteli z charakterystycznym logiem tulipana na świecie. Był również najwyżej punktowanym obiektem w Polsce oraz trzecim w Europie.
Daniel Danielewicz, dyrektor generalny gdańskiego obiektu, tak podsumował wyniki:
„Bardzo nas cieszy wysokie miejsce w rankingu obiektów naszej sieci. Od 2013 roku niezwykle zaangażowany zespół ludzi każdego dnia pracuje na to, aby wyprzedzać oczekiwania Gości. Teraz jesteśmy jeszcze bardziej zmotywowani do dalszego rozwoju i zapewniania satysfakcji ze świadczonych przez nas usług”.
Golden Tulip Gdańsk Residence posiada 195 pokoi i apartamentów rozmieszczonych w 10 kameralnych budynkach. Średnia wielkość pokoju to ponad 40 metrów kwadratowych. Kompleks posiada dwie nowoczesne sale konferencyjne, restaurację oraz nastrojowe centrum wellness & spa z dwoma basenami, sauną suchą i parową, jacuzzi oraz dwoma gabinetami odnowy biologicznej. Obiekt jest zarządzany przez operatora Qualia Hotel Management zgodnie z zasadami globalnej sieci Louvre Hotels Group – właściciela marek m.in. Golden Tulip, Royal Tulip oraz Tulip Inn.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze