15 lutego ruszyło przyjmowanie zgłoszeń w jubileuszowej, 10 edycji organizowanego przez „Hotelarza” konkursu „Hotel z Pomysłem”. Warto zgłosić swój obiekt jak najszybciej, bo w tym roku pozycja wyświetlania hoteli na konkursowej stronie zależy od kolejności przesyłania zgłoszeń.
W konkursie „Hotel z Pomysłem” wybierany jest najlepszy hotel roku, który wyróżnia się Pomysłem na siebie i na swoją obecność na rynku hotelarskim, np. pod względem funkcjonalnym, architektonicznym, świadczonych usług, nowatorskich rozwiązań, innowacyjnej oferty. Szukamy obiektów, które mają jakąś ideę, a ta idea przekłada się na rozwiązania architektoniczne, design, ofertę dodatkową. Laureatami konkursu w ubiegłych latach były między innymi andel’s Łódź, Hilton Gdańsk, Puro Wrocław, Narcil, Krasicki, Arłamów, czy Poziom 511.
Wyboru dokonuje najbardziej profesjonalne jury w branży i działające w najbardziej przejrzysty sposób – głosowania wszystkich jurorów publikujemy w „Hotelarzu”. W jego skład wchodzą architekci i projektanci wnętrz, doradcy hotelarscy, przedstawiciele stowarzyszeń i organizacji branżowych, eksperci z poszczególnych zakresów hotelarstwa – SPA, konferencji, eventów, marketingu, internetu, oraz właściciele hoteli.
Oprócz udziału w konkursie głównym obiekty mogą się też oddzielnie zgłaszać do poszczególnych kategorii konkursu - Debiut Roku, Hotel 4-5 gwiazdek, Hotel 1-3 gwiazdki, Obiekt nieskategoryzowany, W mieście, Poza miastem, SPA, W budynku zabytkowym.
W oddzielnym głosowaniu swój Hotel z Pomysłem wybierają też internauci. Od 1 listopada, czyli dzień po zamknięciu listy zgłoszeń, do ostatniego dnia grudnia, na naszej stronie www.e-hotelarz.pl można oddawać głosy na obiekty biorące udział w konkursie.
Sponsorami tegorocznej edycji są firmy Numatic – dostawca wózków hotelowych, oraz Mextra – dystrybutor mebli bankietowych.
Udział w konkursie nie wiąże się z żadnymi opłatami i otwarty jest dla wszystkich prenumeratorów „Hotelarza”.
Formularz zgłoszenia do konkursu
www.e-hotelarz.pl/hzp
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze