Nowa kampania promocyjna Focus Hotels

Sieć Focus Hotels wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Przebudzenie niskich cen”. Akcja skupia się na atrakcyjnej cenowo ofercie – rezerwacji pokoju na preferencyjnych warunkach można dokonać już od 89 złotych za dobę. Po raz kolejny w kampanii reklamowej występuje postać niedźwiadka, który zdobył już uznanie i nagrody w branży reklamowej, a także zaufanie odbiorców. „Przebudzenie niskich cen” to kampania taktyczna polskiej sieci Focus Hotels, która wystartowała 22 lutego 2016 roku i potrwa do 20 marca 2016 roku. W tym okresie, klienci będą mogli dokonać rezerwacji pokoi na pobyt w terminach od 22.02.2016 – 03.05.2016 w hotelach Focus po niezwykle preferencyjnych stawkach. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 złotych w Chorzowie i Łodzi. Za dobę hotelową w Gdańsku klienci zapłacą jedynie 119 złotych. W hotelu w Szczecinie pobyt kosztował będzie 149 złotych. W tej samej cenie klienci mogą zarezerwować również dobę w 4-gwiazdkowym hotelu w Inowrocławiu, co w przypadku obiektu o tak wysokim standardzie, jest rzadko spotykane na polskim rynku. We wszystkich przypadkach cena dotyczy pokoju 1-osobowego, bez śniadania. Jednocześnie dzieci i młodzież do lat 18-stu zakwaterowane w pokoju z opiekunami, nocują gratis. Sieć Focus Hotels gwarantuje swoim gościom szereg bezpłatnych udogodnień, takich jak nieograniczony dostęp do sauny i siłowni, szybki bezpłatny Internet na terenie całego obiektu czy kawę i kanapkę na wynos. Każdy pokój posiada osobną łazienkę, duże i wygodne łóżko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telewizor LCD, biurko do pracy.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.