Zmiany w sprzedaży Marriotta Warszawa

Marriott Warszawa ma nowego dyrektora sprzedaży i marketingu oraz nowego dyrektora sprzedaży. Pierwszą funkcję objął Mariusz Paszkiel, który przez ostatni rok zarządzał sprzedażą w kompleksie hotelowym Ossa Congress & Spa.



Do Ossy trafił z…Marriotta Warszawa, gdzie był dyrektorem sprzedaży. Ma 16-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Zaczynał w działach operacyjnych w warszawskim hotelu Victoria, działającym jeszcze pod marką Intercontinental, gdzie przepracował sześć lat. Następne dwa lata spędził w hotelu w Wlk. Brytanii, po czym wrócił do działu sprzedaży w Victorii. Stamtąd przeszedł do Marriotta. Po trzech latach awansował ma stanowisko dyrektora działu sprzedaży, które piastował przez pięć lat. Po powrocie do Marriotta zastąpił Daniela Sasse, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu luksusowej marki JW Marriott w Baku. Mariusz Paszkiel zarządza 14-osobowym zespołem podzielonym na dwie grupy: Proactive, na czele której stoi dyrektor sprzedaży i Reactive, którym kieruje dyrektor event booking center. Przez ostatnie dwa lata dyrektorem sprzedaży Marriotta Warszawa był Piotr Lenczewski, który w styczniu objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w przygotowywanym do otwarcia hotelu Marriott w Skopje, stolicy Macedonii. Będzie to pierwszy obiekt pod marką Marriott Hotels na Bałkanach. W warszawskim Marriotcie zastąpiła go Katarzyna Krasuska, która wcześniej pracowała w krajowym dziale sprzedaży sieci Starwood na stanowisku account manager group & leisure Poland.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *