Tru – tania marka Hiltona

Sieć Hilton Worldwide ogłosiła stworzenie nowej marki tanich hoteli skierowanych do młodych gości. Tru by Hilton ma wypełnić lukę w portfolio sieci, w którym nie było brandu dla gości kierujących się głównie ceną, ponieważ stworzony wcześniej z tą myślą Hampton by Hilton zaczął być wyżej pozycjonowany. Kierownictwo Hiltona spodziewa się, że Tru stanie się najpopularniejszą wśród 12 marek sieci, przebijając Hamptona.

Amerykańska sieć podpisała już 102 umowy na hotele Tru w USA. Pierwszy obiekt otwarty zostanie pod koniec 2016 roku. Koszt budowy ma wynosić ok. 85 tys. dol. za pokój, standardowo mają mieć ok. 80-150 pokoi w dwóch wielkościach: 21 i 25 mkw. oraz 260 metrów wielofunkcyjnej przestrzeni publicznej podzielonej na cztery strefy – odpoczynku, pracy, gastronomii i gier. W hotelach znajdą się też centra fitness z [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Piotr Stawiński

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *