W Polsce zarejestrowanych jest już kilkaset adresów internetowych, gdzie można kupić wycieczki. W ten segment rynku zdecydowały się wejść też linie lotnicze Wizzair, które przy współpracy z katowickim biurem podróży MegaTravel uruchomiły kilkanaście dni temu portal Wizz-Travęl.pL. Można w nim znaleźć ponad 500 tys. propozycji wycieczek, bilety na koncerty, wyjazdy na imprezy sportowe (m. in. na Formułę1 i imecze Ligi Mistrzów). — Od przyszłego tygodnia ruszy sprzedaż ubezpieczeń i biletów autokarowych oraz rezerwacja kwater i samochodów z wypożyczalni - mówiMariusz Florczyk, właściciel MegaTravel. Firmy szacują, że w Internecie sprzedaje się już ok. 4 — 5 proc. wszystkich wycieczek kupowanych przez Polaków. — Mamy nadzieję, że za kilka lat będzie to ok. 15 proc., jak w Europie Zachodniej. W Stanach Zjednoczonych jest to już 30 proc. — mówi Andrzej Glapiak z portalu easygo.pl.
Źródło: RZECZPOSPOLITA(2007-02-05) str.: B3
Dodaj komentarz