JAK WYCIECZKA, TO TYLKO Z INTERNETU

W Polsce zarejestrowanych jest już kilkaset adresów internetowych, gdzie można kupić wycieczki. W ten segment rynku zdecydowały się wejść też linie lotnicze Wizzair, które przy współpracy z katowickim biu­rem podróży MegaTravel uruchomiły kilkanaście dni temu portal Wizz-Travęl.pL. Można w nim znaleźć ponad 500 tys. propozycji wycieczek, bi­lety na koncerty, wyjazdy na imprezy sportowe (m. in. na Formułę1 i imecze Ligi Mistrzów). — Od przyszłego tygo­dnia ruszy sprzedaż ubezpieczeń i biletów autokarowych oraz rezerwa­cja kwater i samochodów z wypoży­czalni - mówiMariusz Florczyk, właściciel MegaTravel. Firmy szacują, że w Internecie sprzedaje się już ok. 4 — 5 proc. wszystkich wycieczek kupowanych przez Polaków. — Mamy nadzieję, że za kilka lat będzie to ok. 15 proc., jak w Europie Zachodniej. W Sta­nach Zjednoczonych jest to już 30 proc. — mówi Andrzej Glapiak z portalu easygo.pl.

Źródło: RZECZPOSPOLITA(2007-02-05) str.: B3

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *