Plany rozwoju Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group i Jin Jiang International, przedstawili plan rozwoju grupy hotelowej w 2016 roku, kładąc nacisk na zwiększenie obecności międzynarodowej, przede wszystkim poprzez marki: Campanile i Golden Tulip. Z poparciem nowego udziałowca, linią kredytową udzieloną przez chiński bank ICBC i uprzywilejowanym dostępem do 109 milionów chińskich turystów na całym świecie, Louvre Hotels Group planuje w 2016 roku być obecna na 10 nowych rynkach w Afryce, na Bliskim Wschodzie, Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji. Rok 2016 będzie również rokiem jej rozległej ofensywy na rynku luksusowych hoteli z kilkoma otwarciami hoteli Golden Tulip: w Euromed, samym sercu biznesowej dzielnicy Marsylii, w Kenii, Doha i w Seulu. Jednocześnie marka Golden Tulip zostanie całkowicie repozycjonowana, aby stać się światowym liderem na rynku luksusowych podróży służbowych. Marka Campanile rozwinie nowe działania w Chinach, gdzie jej koncepcja wzbudziła entuzjazm Jin Jiang International oraz lokalnych klientów. W ciągu najbliższych pięciu lat grupa planuje otworzyć tam 500 nowych hoteli Campanile, zmieniając tym samym postrzeganie segmentu budżetowego przez chińskiego klienta. Na wszystkich rynkach marka Campanile zaproponuje także różne wersje jej słynnego „Comptoirs”, samoobsługowego baru restauracyjnego, opartego na dobrej jakości produktach sezonowych i przepisach stworzonych przez szefa kuchni, Philippe Renard. Louvre Hotels Group jtworzy1 175 hoteli i ponad 100 000 pokoi w 51 krajach. W portfolio posiada 6 marek, od 1 do 5 gwiazdek: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip. Louvre Hotels Group należy do Jin Jiang International Holding Co. Ltd., jednej z wiodących grup hotelowych i turystycznych w Chinach oraz 5 grupy hotelowej na świecie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.