Strategiczna współpraca Profitroom i Social WiFi

Profitroom – lider wśród dostawców technologii rezerwacyjnej oraz rozwiązań marketingowych dla branży hotelarskiej i Social WiFI, która wprowadziła usługę Wi-Fi marketingu dla sektora HoReCa, nawiązały współpracę partnerską. Jej celem jest zwiększenie efektywności działań marketingowych obiektów hotelowych oraz lepsza obsługa gości. W ramach podpisanej umowy, Profitroom został wyłącznym dystrybutorem usługi Social WiFi for Hotels. Współpraca obu firm zakłada długofalowy rozwój produktu Social WiFi for Hotels, by za pomocą sieci bezprzewodowej budować trwałą relację hoteli ze swoimi gośćmi. Social WiFi for Hotels uzupełnia rozwiązania oferowane przez Profitroom w zakresie budowy bazy gości, marketingu i sprzedaży. Narzędzie analityczno-marketingowe Social WiFi for Hotels umożliwia identyfikację klientów i dalszą z nimi interakcję m.in.: przez wyświetlanie komunikatów w czasie rzeczywistym. Dzięki integracji platform Profitroom oraz Social WiFi udało się m.in. zoptymalizować zbieranie opinii poprzez TripAdvisor i poprawić ratingi hoteli. Narzędzie wstępnego badania satysfakcji za pomocą systemu gwiazdkowo-opiniowego pozwala poznać ewentualne problemy w obsłudze hotelu, zanim negatywne opinie pojawią się w Internecie. Zintegrowana platforma umożliwia właścicielom biznesów HoReCa identyfikowanie gości i prowadzenie dedykowanych kampanii wspierających bezpośrednią rezerwację z pominięciem systemów OTA, co aktywuje sprzedaż poprzez stronę internetową i przynosi oszczędność z prowizji nawet do 15 proc. W dalszej perspektywie spółki będą szukać kolejnych efektów synergii - research in progress.- Szukaliśmy najlepszego partnera biznesowego i jesteśmy przekonani, że współpraca z Profitroom to strzał w dziesiątkę. Cieszymy się z synergii naszych biznesów, integrujemy platformę z innymi narzędziami używanymi przez Hotelarzy i dbamy, żeby była ona wszechstronnie wykorzystywana - mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi. - Siła marki hotelu w obecnych czasach to suma wiedzy o gościach, ich potrzebach i poziomie satysfakcji z usług świadczonych w obiekcie hotelowym. Dotychczas skutecznie budowaliśmy działania marketingowe w oparciu o dane osób składających rezerwacje. Dzięki Social WiFi możemy rozpocząć dialog niemal ze wszystkimi gośćmi hotelu. Pozyskanie ich zgody na przetwarzanie danych jeszcze nigdy nie było tak efektywne i tanie - dodaje Marcin Dragan, Mananging Director Profitroom. Profitroom obsługuje ponad 1200 obiektów hotelowych, w tym zdecydowaną większość najlepszych marek polskich hoteli m.in. Hotele Puro, Dr Irena Eris Spa, IBB Hotels, Hotel Arłamów, Aquarius Spa, Prestige Hotels, Hotel Bukovina, Hotel Bania, Dolina Charlotty, Metropolitan Boutique Hotel, Airport Okęcie, Hotel Aries, Zamek Ryn. Z platformy Social WiFi korzystają m.in.: Holiday Inn, Hotel Belvedere, Hotel Klimczok, Hotel Warszawa SPA& Resort, JM Hotel, Mikołajki Resort&SPA, Hotel Natura Residence, Sułkowski Conference Resort, Hotel Basztowy, Młyn Jacka Hotel&Spa, Hotel Bukowy Park, Hotel & SPA Kocierz, Grupa Montemarco, Hotel Tęczowy Młyn, Willa Port.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *