Marcin Ziobro, dotychczasowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu objął stanowisko dyrektora generalnego lotniskowego Hilton Garden Inn Kraków Airport. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Przeniosło, który kierował hotelem przez ostatni rok.
Marcin Ziobro jest związany z branżą turystyczną od ponad 15 lat. Pracował między innymi dla grupy Orbis, początkowo jako kierownik ds. konferencji i bankietów w Novotel Kraków City West, w niedługim czasie awansował na stanowisko kierownika ds. sprzedaży korporacyjnej.
W styczniu 2013 r. dołączył do zespołu Vienna International Hotels & Resorts obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow. W tym czasie pracował również jako asystent i wykładowca na publicznych i prywatnych uczelniach, a także niezależny trener biznesu, prowadząc szkolenia w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju dla branży hotelarskiej.
Od marca 2015 roku pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu Hilton Garden Inn Kraków Airport, był odpowiedzialny za zbudowanie wizerunku obiektu jako pierwszego hotelu lotniskowego w Małopolsce, koncepcję i wdrożenie szeregu wydarzeń promujących obiekt. Jest on także inicjatorem i koordynatorem współpracy z Domem Fundacji Ronalda McDonalda.
Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport pod rządami Andrzeja Przeniosło zdobył w ubiegłym miesiącu prestiżową nagrodę Hotel Success Awards, którą sieć Hilton Worldwide rokrocznie nagradza najlepsze hotele należące do sieci. Otrzymuje je jedynie 5 proc. spośród 650 hoteli Hilton Garden Inn na świecie.
Krakowski obiekt znajduje się tuż przy lotnisku Balice, 12 km od historycznej części miasta. W obiekcie mieści się 155 pokoi. Z myślą o turystach biznesowych przygotowano części wspólne, dziewięć sal konferencyjnych, jedną salę posiedzeń oraz 370 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjno-kongresowej.

Komentarze