Google Hotel Ads w polskich hotelach

Google Hotel Ads to dla wielu hotelarzy wciąż duża niewiadoma, coś co trudno jeszcze ocenić. Kto i dlaczego powinien się tym zainteresować, jakie zmiany zaszły ostatnio w tym zakresie i jak wykorzystanie Google Hotel Ads opłaca się hotelarzom? Otym, jak ważna jest marka w obiektach hotelarskich przekonujemy, się w Profitroom każdego dnia analizując dane statystyczne setek z nich. Droższa, a jednak chętniej wybierana oferta hotelu, który posiada atrakcyjne wyróżniki, to prosty przykład na to, jak wrażenia związane z komunikacją marketingową mogą wpływać na konsumentów i finalny sukces sprzedażowy. Nasze dane wyraźnie wskazują na to, iż hotele z silnymi markami mogą być droższe od konkurencji, realizować większe marże i cieszyć się dużą sprzedażą bezpośrednią, czego konsekwencją są zwiększone zyski. Zwykle dzięki Google Hotel Ads możliwe jest także skuteczne pozycjonowanie marki i zwiększenie jej widoczności w sieci, a także zadbanie o sprzedaż bezpośrednią obiektu. Dlatego warto bliżej przyjrzeć się tej formie promocji. Gdzie i jak wyświetla się hotel Warto zastanowić się, gdzie eksponować swoją markę i o czym trzeba koniecznie pamiętać. Przykładów wyeksponowania marki można poszukać choćby w OTA czy wyszukiwarkach ofert travelowych, tzw. metasearchach, gdzie każdego dnia miliony użytkowników szukają dobrej oferty zakwaterowania. Analizując swój wizerunek na tych portalach należy pamiętać o tym, że jeżeli hotel cechuje się niezwykle designerskimi wnętrzami lub np. pięknym widokiem z okna, to warto zainwestować w profesjonalną sesję zdjęciową, aby wyeksponować te atuty. Trzeba być jednak czujnym, bo zdjęcia te mogą posłużyć nie tylko do promocji własnego hotelu, ale także innych obiektów lub ogólnodostępnych ofert wakacyjnych. Kolejną kwestią jest rozpoznawalność i widoczność marki swo [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *