HRS wprowadza nowe rozwiązania

HRS wraz z Meetago oferują rozwiązania, które wprowadzają profesjonalne standardy i procedury dokonywania rezerwacji w segmencie Meetings & Groups, teraz dostępne także dla polskich klientów.
Tobias Ragge, prezes zarządu HRS
Wydatki na zakwaterowanie w sektorze Meetings & Groups są bardzo wysokie: jedna na trzy rezerwacje firmowe w hotelu zalicza się do tej kategorii. Mimo to, zaledwie kilka firm posiada określone standardy i procesy dla tego typu rezerwacji. W pozostałych przypadkach rezerwacje dokonywane są przez różne osoby, często też zaangażowane są mniejsze agencje, które działają w oparciu o narzędzia offline. Utrzymanie zgodności ze standardami oraz zapewnienie bezpieczeństwa osobom podróżującym jest wówczas znacznie utrudnione. W ponad 90% firm nie istnieje preferowany kanał do rezerwacji wyjazdów grupowych i konferencji. Meetago to dostawca rozwiązań oraz lider na rynku technologii, który posiada obszerną wiedzę odnośnie procesów zachodzących w segmencie Meetings & Groups. Dzięki współpracy z firmą meetago HRS oferuje możliwość strategicznego zamawiania usług z sektora MICE — jednego z najszybciej rozwijających się rynków branży podróży służbowych. Wolumen rezerwacji obu firm wynosi łącznie 150 milionów euro, co zapewnia im miano liderów w tym segmencie.  Firmy HRS i meetago przeprowadzają integrację procesów MICE i procesów podróży służbowych, na które rośnie zapotrzebowanie w branży. Tobias Ragge, dyrektor zarządzający HRS stwierdził: „Do tej pory zaledwie dwa procent olbrzymiego rynku usług MICE — który generuje roczny obrót w wysokości 70 miliardów euro — zostało profesjonalnie rozwinięte”. Wystarczy spojrzeć na koszty związane z obsługą tych procesów, by stało się jasne, że mogą stać się źródłem znacznych oszczędności. „Dzięki współpracy z meetago wszystkie procesy są teraz spójnie połączone w portalu hotelowym HRS — od strategicznego zamawiania po dokonywanie płatności i fakturowanie”, wyjaśnia Ragge. W wyniku tego partnerstwa klienci, chcący skorzystać z usług MICE uzyskają dostęp do globalnego portfela hoteli. Grupa HRS ma 25 oddziałów na całym świecie, dzięki czemu jej usługi są dostępne we wszystkich najważniejszych lokalizacjach. Udo Lülsdorf, założyciel i dyrektor zarządzający meetago, powiedział: „Portfel hoteli i zasięg HRS sprawia, że możemy zagwarantować klientom niezmiennie wysoką jakość ofert i zdecentralizowane monitorowanie zapytań ofertowych. Oprócz oszczędności płynących z uproszczenia procesu rezerwacji, organizatorzy spotkań zyskają także przejrzyste raporty o wszystkich rezerwacjach w czasie rzeczywistym. A wszystko w tym samym portalu, w którym dokonują rezerwacji hoteli — nie muszą korzystać z wielu dostawców czy systemów”. Wynikiem tej współpracy są prostsze i bardziej ustrukturyzowane procesy. Zarówno hotele sieciowe, jak i niezależne mogą więc spodziewać się niższych kosztów obsługi. Co więcej, firmy HRS i meetago zapewniają ustandaryzowany system zbierania informacji, by ułatwić przygotowywanie ofert. Na dostępie do dużych klientów korporacyjnych szczególnie skorzystają niezależne hotele, które do tej pory go nie miały. Wielu uznanych klientów korporacyjnych, takich jak Deutsche Bank, ERGO i REWE, już wykorzystuje technologię meetago do dokonywania rezerwacji.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.