Katarzyna Pudłowska objęła stanowisko dyrektor zarządzającej Stowarzyszenia Branży Eventowej. Na stanowisku zastąpiła Dorotę Zdanowską, która zakończyła współpracę z SBE.
Katarzyna Pudłowska z SBE związana jest od listopada 2014 roku. Pełniąc funkcję asystentki dyrektor zarządzającej odpowiadała za bieżącą realizację celów statutowych SBE, współpracę z dotychczasowymi i nowymi członkami Stowarzyszenia, a także realizację projektów edukacyjnych, integracyjnych, charytatywnych i wielu innych. Posiadając niezbędne doświadczenie i kompetencje, decyzją zarządu SBE objęła funkcję dyrektor zarządzającej Stowarzyszenia po rozstaniu z SBE dotychczasowej dyrektor – Doroty Zdanowskiej.
Katarzyna Pudłowska od początku swojej działalności w SBE zaangażowana była w realizację takich projektów, jak: konferencja Event Biznes, udział SBE w Meetings Week Poland, działalność Studium Event Management przy Wydziale Zarządzania UW, Elfy SBE i wiele innych.
To dla mnie duży zaszczyt, a zarazem wyzwanie. W SBE pracuję od listopada 2014 roku i od początku jestem zaangażowana w praktycznie wszystkie aspekty działalności Stowarzyszenia. Realizujemy wiele działań cyklicznych, mamy również dużo nowych planów i wyzwań, mam więc nadzieję, że mój wkład w ich realizację przyniesie korzyść zarówno samemu Stowarzyszeniu, jego członkom, jak i całemu polskiemu rynkowi eventowemu, na rzecz którego działamy – powiedziała Katarzyna Pudłowska, nowa dyrektor zarządzająca Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Katarzyna Pudłowska jest absolwentką Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej. Doświadczenie prawnicze zdobywała w wydawnictwach prawniczych, redagując specjalistyczne teksty. Z branżą eventową związana jest od stycznia 2014 roku, kiedy rozpoczęła współpracę z Agencją Power. W Stowarzyszeniu Branży Eventowej od listopada 2014 roku. Prywatnie uwielbia gotować i podróżować, by poznawać smaki świata. Zimą najchętniej uprawia snowboard w Tatrach.
Stowarzyszenie Branży Eventowej realizuje wiele działań statutowych, obejmujących takie obszary jak edukacja, integracja i popularyzacja polskiej branży eventowej. W portfolio realizowanych przez nas projektów są działania z udziałem środowisk akademickich, konferencje, spotkania, wydarzenia o charakterze charytatywnym i wiele innych. Do sprawnej realizacji tych aktywności niezbędna jest osoba, która w sposób kompetentny będzie zarządzać i koordynować bieżącą działalnością. Z pełnym przekonaniem Zarząd powierzył tę funkcję Katarzynie Pudłowskiej, która doskonale sprawdziła się we współpracy przy wszystkich realizowanych przez nas dotychczas projektach – powiedziała Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Funkcję asystentki dyrektor zarządzającej objęła w tym samym czasie Katarzyna Szymańska.
Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej.
Powiązane artykuły PERSONALIA
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze