Jak przygotować ofertę hotelowego SPA i czym się kierować przy jej tworzeniu?

Autor: Kalina Ben Sira. Autorka jest założycielką i prezes Kliniki La Perla
Kiedy już zdecydujemy się na otwarcie strefy SPA w hotelu, kolejnym krokiem jest skomponowanie odpowiedniej oferty. Czym kierować się przy jej tworzeniu? Od czego zacząć i jakich błędów unikać? Przede wszystkim trzeba pamiętać, by stworzyć logiczną i spójną strategię, dzięki której menu będzie nie tylko oferować atrakcyjne zabiegi, ale będzie także jasnym i zrozumiałym komunikatem dla gości Menu zabiegowe jest bardzo ważne dla każdego SPA. Czytelnie i przejrzyście stworzone może z powodzeniem wpłynąć na zwiększenie sprzedaży zabiegów w hotelu. Z perspektywy gościa najważniejsze jest, by w szybki i łatwy sposób znaleźć coś dla siebie, bez domyślania się, zagłębiania w niezrozumiałe dla niego nazwy czy przekopywania się przez kilkustronicowe broszury. Oferta hotelowego SPA ma być dla klientów jasnym komunikatem, jakie zabiegi będą dla nich najbardziej odpowiednie, biorąc pod uwagę oczekiwane efekty, najkorzystniejsze cenowo, czy po prostu możliwe do wykonania ze względu na czas, jaki trzeba im poświęcić. Cel: gość Jak przy budowaniu każdej oferty, zacząć należy od zadania sobie pytania: kto jest naszym klientem docelowym? Wszystko zależne jest od profilu hotelu. To właściciele hotelu najlepiej znają grupy docelowe, do których kierują swoją ofertę, zatem wiedzą, kim są i jakie potrzeby mają osoby, które najczęściej odwiedzają hotel. Dlatego należy precyzyjnie zdefiniować grupę docelową, by jak najdokładniej określić jej potrzeby. Inaczej zbudowana będzie oferta dla klientów indywidualnych, inaczej dla klientów biznesowych. Warto także zastanowić się, czy w ofercie uwzględnić klienta lokalnego. Należy pamiętać o tym, że oferta powinna być zbudowana tak, by nie odstraszyć gości zbyt skomplikowaną strukturą i nie przytłaczać nadmiarem skomplikowanych zabiegów. Wprowadzając ofertę nie można zapominać o trendach rynkowych, jak np. spotkania biznesowe w SPA. SPA Prestige Room Kliniki La Perla w hotelu Grand Nosalowy Dwór oferuje na takie okoliczności m.in. kąpiele w specjalnych baliach, można wybrać spośród kąpieli w winie, piwie [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *