Travelist.pl wchodzi na rynki europejskie

Stworzony w Polsce klub travelowy Travelist.pl rozpoczął działalność na trzech kolejnych rynkach europejskich: na Słowacji, Węgrzech i w Czechach. W planach jest dalsza ekspansja: w Turcji, Rumunii i Bułgarii, a później w Izraelu. Ekspansja na nowe rynki jest wynikiem m.in. zeszłorocznego finansowania w kwocie 60 mln dolarów, które Travelist.pl wraz z grupą Secret Escapes otrzymało od Google Ventures. W 2014 roku serwis Travelist.pl stał się częścią grupy Secret Escapes – światowego giganta na rynku e-turystycznym – i obecnie jest jej trzecim pod względem wielkości przychodów rynkiem po Wielkiej Brytanii i Niemczech. – Budujemy obecnie lokalne struktury sprzedażowe, otworzyliśmy cztery nowe biura: w Pradze, Bratysławie, Budapeszcie i Zagrzebiu, gdzie będą pracować i podpisywać kontrakty z nowymi hotelami lokalni managerowie. Promocje tych hoteli będą wyświetlane na wszystkich serwisach Travelist.pl oraz w serwisach Secret Escapes. Duża część operacji będzie robiona z Warszawy, gdzie zespół ma już ponad 60 osób – mówi Tomasz Nowiński, dyrektor zarządzający Travelist.pl. W tym roku klienci Travelist.pl wykupią pobyty warte już ponad 200 mln zł.. – Czechy, Słowacja i Węgry to rynki podobne do Polski, jeżeli chodzi o grupę docelową. Poza tym same w sobie są atrakcyjnymi destynacjami turystycznymi dla naszych obecnych użytkowników z Polski, Niemiec, Austrii czy Skandynawii. Te trzy rynki mogą być łącznie większe pod względem przychodów od Polski – mówi Agata Arciszewska, dyrektor marketingu Travelist.pl. – Travelist.pl wyda w tym roku kilka milionów złotych na ekspansję, w szczególności na marketing na nowych rynkach. Już prowadzimy kampanie w Google i na Facebooku. Korzystamy również z lokalnych baz mailingowych oraz sieci afiliacyjnych do promowania naszego serwisu. Wszystkie działania marketingowe prowadzone są z Polski i są częścią strategii całego Travelist.pl. Klub travelowy Travelist.pl to innowacyjny kanał marketingowy do sprzedaży pobytów hotelowych online. Łączy funkcjonalność portalu rezerwacyjnego z możliwością promocji obiektu. Grupa Secret Escapes - jeden z największych na świecie klubów travelowych, posiada bazę 30 milionów użytkowników zainteresowanych ofertami pobytów wypoczynkowych. Polska baza liczy prawie 2,5 miliona użytkowników.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

2 komentarze do “Travelist.pl wchodzi na rynki europejskie

  1. Kompletnie nie warto z tego korzystać. Te niby zniżki i super oferty są od cen wyższych niż uzyskuje się kupując bezpośrednio od hotelu lub przez booking. Dodatkowo w większosci przypadków oferta kupiona przez Trtavelist jest gorsza. Jesteś gościem 2 kategorii. Generalnie cały ten Travelist to ściema i mały amber goldzik.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *