Rynek spotkań biznesowych pod lupą

Autor: Opr. AP
Ile i kiedy firmy wydają na usługi konferencyjne? Ile firm przeznacza nawet miliony rocznie na spotkania konferencyjne? Czy bliskość siedziby firmy wpływa na wybór lokalizacji konferencji – odpowiedzi na te i inne zagadnienia znalazły się w ogólnopolskim badaniu dotyczącym rynku spotkań biznesowych, zleconym przez hotel Narvil Conference & Spa w Serocku w ramach długoterminowego projektu badawczego. Badania rozpoczęły cykl poświęcony tematyce rynku usług biznesowo-konferencyjnych dla firm i przedsiębiorstw w Polsce i są pierwszą opublikowaną częścią z cyklu badań dotyczących branży MICE. Będzie on dotyczył takich zagadnień jak: biznes a branża usług konferencyjnych, branża MICE w Polsce a biznes, możliwości finansowe przedsiębiorstw w zakresie współpracy z obiektami konferencyjno-hotelarskimi, jakość usług w branży konferencyjnej, wartość rynku itp. Cykl został pomyślany tak, aby w długoterminowej perspektywie stworzył jedną całość, wielowątkowo badającą rynek. Pomysłodawcą oraz inicjatorem cyklu jest hotel Narvil Conference & Spa w Serocku, który chce pozycjonować się jako lider branży konferencyjnej w Polsce, systematycznie wprowadzając różne narzędzia, aby poznawać rynek i biznes na którym działa. – Od lat wykorzystujemy wiele standardowych oraz niestandardowych narzędzi, które mają wpływać na realizację zakładanych celów biznesowych oraz na poznanie potrzeb naszych biznesowych partnerów. W tym roku podjęliśmy decyzję o przeprowadzeniu badań zatytułowanych „Rynek spotkań biznesowych pod lupą: Kto? Co? I gdzie?” – mówi Grażyna Kowalczyk, dyrektor generalna Narvil, Hotelarz Roku 2014. – Analiza ich pozwoliła nam na jeszcze bardziej szczegółowe poznanie możliwości zaangażowania się firm i przedsiębiorstw w organizację spotkań biznesowych, uzyskaliśmy odpowiedzi na wiele ciekawych pytań i wątpliwości. W strategii naszego działania jest permanentne wprowadzanie takich aktywności, które mają służyć lepszemu poznaniu rynku oraz rozwijaniu biznesu. Kto organizuje konferencje poza firmą? Po okre [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *