YIELDPLANET dla hoteli – zarządzanie sprzedażą wielokanałową

Obiekty hotelowe sprzedają swoje pokoje średnio w 5-10 portalach, a duże sieci hotelowe nawet w 25 portalach naraz. Efektywne zarządzanie taką ilością kanałów, wraz z pełną analityką sprzedaży i monitoringiem konkurencji pochłania mnóstwo czasu, co w pewnym momencie może stać się zmorą hotelarza. Z odsieczą przychodzą profesjonalne narzędzia do zarządzania sprzedażą wielokanałową.

Rozwiązania takie centralizują całą sprzedaż na jednym koncie, dzięki czemu hotelarz nie musi logować się za każdym razem do poszczególnych portali. Dobre narzędzia do zarządzania wielokanałową sprzedażą posiadają szeroki wachlarz kanałów sprzedaży do wyboru, w tym najpopularniejszych portali OTA, GDS-ów, hurtowników itp. Z drugiej strony są integrowane z większością najpopularniejs [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Michał Miernik, marketing manager YieldPlanet

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *