Hotel Brand Awards 2016 – II edycja konkursu na hotelową markę roku

Jesienią już po raz drugi odbędzie się Hotel Brand Awards, czyli prestiżowy konkurs na najsilniejszą markę hotelową w Polsce. W poprzednia edycji udział w niej wzięło ponad 200 hoteli z całej Polski. Konkurs organizuje firma Profitroom wraz z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, a patronat nad nim ponownie objął „Hotelarz” W pierwszym etapie konkursu jego kapituła nominuje po 30 obiektów w każdej z 10 kategorii: Boutique, City Business, Conference, Family, Historic, Holiday Resort, Medical, Premium, SPA oraz Rising Star (otwarte w ciągu ostatnich trzech lat). Obiekty w ostatniej z kategorii zostały wytypowane przez redaktora naczelnego magazynu „Hotelarz” - Rafała Szubstarskiego, a pełna lista dla wszystkich kategorii została opublikowana na fanpage’u firmy Profitroom oraz na stronie konkursu. Nominacja jest nie tylko wyróżnieniem dla obiektu, ale także źródłem dodatkowych punktów w wyścigu o Brand of The Year - główny tytuł w konkursie. W konkursie wziąć udział mogą wszystkie zainteresowane obiekty, nie tylko nominowane przez kapitułę, a warunkiem jest wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszeniowego na stronie www.hotelawards.pl. Wyjątek stanowią hotele będące członkami sieci składających się z więcej niż 10 obiektów. Drugi etap konkursu to analiza benchmarkingowa, którą przeprowadza 12-osobowy zespół Profitroom dla wszystkich zgłoszonych hoteli. Dzięki niej możliwe jest dokładne zbadanie mocnych i słabych cech danej marki. Analiza dotyczy kilkudziesięciu parametrów, których kategorie to m.in. strona www, efektywność marketingowa, efektywność sprzedażowa, identyfikacja wizualna marki, aktywność w kanałach social media oraz opinie gości na temat hotelu. W tym roku analiza wzbogacona została o kilka nowych rozwiązań, pozwalające na jeszcze dokładniejsze poznanie każdego zgłoszonego obiektu. Każdy z uczestników otrzyma wyniki wielowymiarowej analizy w postaci raportu, który zostanie przesłany po ogłoszeniu ostatecznych wyników konkursu. Raport uwzględniający mocne i słabe strony marki pozwala na porównanie własnego hotelu do obiektów konkurencyjnych, co stanowi dodatkową wartość dla uczestników konkursu. Szczegółowa analiza benchmarkingowa wyłoni TOP10 najlepszych marek hotelowych w każdej z kategorii. Wybrana dziesiątka zostanie poddana ocenie uczestników Hotel Marketing Conference 2016, w której przedstawiciele najlepiej ocenionych obiektów mają zagwarantowany udział. Przeprowadzone głosowanie będzie ostatnim etapem konkursu. Jego wyniki będą miały decydujący wpływ na wygraną konkretnego obiektu. Nagrody zostaną wręczone 28. września podczas największej gali HoReCa w Polsce, która odbędzie się w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Zwycięzca w każdej kategorii otrzyma tytuł Brand of The Year oraz statuetkę, natomiast hotele, które uplasują się na drugim oraz trzecim miejscu otrzymają tytuł Super Star Award oraz statuetkę. Więcej o konkursie na www.hotelawards.pl.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *