Szukajcie w internecie. Pomóż sobie w szukaniu pracy

Łukasz Ochoński
Autor jest kierownikiem
marketingu w krakowskimtrzygwiazdkowymhotelu ATRIUM

E-maile do dyrektorów obiektów i kierowników działów, samodzielnie umawiane spotkania oraz zgłaszanie się do firm pośredniczących w rekrutacji personelu – to najskuteczniejsze metody
poszukiwania pracy w hotelarstwie

Nie jest łatwo znaleźć pracę w hotelu lub restauracji w Polsce. Wie o tym każdy, kto choć raz próbował. Co robić, gdy tradycyjne metody (ogłoszenia publikowane w prasie i wywieszane w urzędach zatrudnienia) zawodzą? Obecnie, w kraju objętym trzymilionowym bezrobociem, oferty pracy w hotelach pojawiają się niezwykle rzadko. Jak zatem rozpocząć przygodę w branży hotelarskiej i jak osiągnąć założony cel?

E-mail z cv i listem motywacyjnym
Tak niezbędny w procesie szukania pracy życiorys jest niezwykle łatwy w przygotowaniu (wzory cv dostępne są w wielu serwisach internetowych). Je [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *