Golden Tulip dostosowuje się do pokolenia millenials

Louvre Hotels Group zmienia ofertę hoteli Golden Tulip dla osób podróżujących służbowo, stawiając sobie za cel spozycjonowanie tej marki jako marki numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych. Pojawią się otwarte, wielofunkcyjne lobby, interaktywne ściany, lokalne produkty i rowery-tandemy.



Ponieważ osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniają się – do 2020 roku połowę z nich stanowić już będą millenialsi – sieć Louvre Hotels Group zadała sobie pytanie: co hotele mogą im zaproponować? Goście z tej generacji oczekują od hotelu spójnego, całościowego doświadczenia, zapewniającego im równowagę między życiem zawodowym i prywatnym oraz pozwalającego spędzić czas zgodnie ze swoimi oczekiwaniami, w towarzystwie znajomych, tych realnych i wirtualnych. Jednocześnie coraz bardziej odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności.

Całościowe doświadczenie radości

Odpowiadając sobie na to pytanie, Golden Tulip postanowił polepszyć ich doznania od momentu wejścia do hotelu do wyjścia, tak aby pozycjonować markę jako najlepsz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *