Przyszłość kosmetyków pielęgnacyjnych

Dobry standard kosmetyków hotelowych może w znacznym stopniu zadecydować o zadowoleniu gości. Przedstawiamy światowe trendy w kosmetykach pielęgnacyjnych na najbliższe lata.



Oczekiwania gości w stosunku do kosmetyków pielęgnacyjnych są szczególne i kompleksowe, ale zmienne. Hotele muszą się dostosowywać, aby spełniać ich oczekiwania. Poza tym muszą się wyróżniać na tle konkurencji. Poniżej opisujemy najważniejsze trendy

Trend 1: Jakość

Znaczenia nabiera zdrowy styl życia. Dotyczy to również pielęgnacji ciała. Nawet minimaliści oczekują, że kosmetyki pielęgnacyjne służą nie tylko do mycia. W wielu łazienkach prywatnych znajdziemy wybór godny salonu kosmetycznego. Goście hotelowi chcą otrzymać „zdrowe“ produkty, zgodne z najnowszymi osiągnięciami nauki – najlepiej, aby były one dostosowane do rodzaju skóry i pozytywnie wpływały na sam [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Waldemar Tkaczyk | Autor jest ekspertem ADA Cosmetics International

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *