AccorHotels chce kupić światowego lidera rynku usług concierge

Grupa AccorHotels poinformowała o przystąpieniu do prowadzonych na zasadzie wyłączności negocjacji w sprawie nabycia spółki John Paul - czołowego dostawcy najwyższej jakości usług lojalnościowych służącym klientom i pracownikom. Wartość przedsiębiorstwa [EV] spółki powinna wynieść blisko 150 milionów dolarów, czyli stanowić mniej więcej jedenastokrotność wskaźnika EBITDA na koniec 2017 r. AccorHotels ma nabyć około 80% udziałów John Paul, pozostałe udziały zachowa założyciel spółki David Amsellem, który nadal sprawować będzie funkcję dyrektora generalnego. Po nabyciu udziałów w spółkach Wipolo, Oasis Collections, SquareBreak i onefinestay, inwestycja w firmę John Paul, światowego lidera rynku usług lojalnościowych i rynku usług concierge oznacza kolejny, ważny krok na drodze przekształcania AccorHotels w kompleksowego towarzysza podróży, który świadczy innowacyjne usługi na rzecz podróżujących na każdym etapie ich podróży. Spółka John Paul została założona w Paryżu w 2007 r., a w 2015 r. została połączona z LesConcierges, stając się światowym liderem branży usług lojalnościowych, który zatrudnia łącznie 1 000 wysokiej klasy, doskonale wyszkolonych pracowników na pięciu kontynentach. Jako partner czołowych światowych marek zespół pracowników świadczy usługi concierge, które są dostępny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu na świecie, by w zindywidualizowany sposób spełniać wszystkie życzenia swoich klientów - od tych najprostszych po najbardziej kompleksowe. Dzięki pierwszemu na świecie technologicznie zaawansowanemu serwisowi concierge wykorzystującemu autorskie narzędzia zarządzania relacjami z klientami (CRM) i platformę danych z profilowaniem behawioralnym i pełną personalizacją, jak również dzięki sieci ponad 50 000 partnerów w ponad 50 krajach spółka oferuje bardzo kompleksowe i globalne rozwiązania lojalnościowe dla prestiżowych marek, między innymi z sektora finansowego, motoryzacyjnego, turystycznego, klienckiego, farmakologicznego, opieki medycznej i produktów luksusowych. Najwyższej klasy technologia wspierająca kulturę obsługi i stabilna rentowność pozwoliły spółce John Paul zdobyć pozycję uznanego eksperta, który pomaga swoim klientom od etapu planowania oferty aż po wdrażanie zindywidualizowanych programów lojalnościowych, zapewniając pełną ofertę usług i wielokanałowy marketing. Sebastien Bazin, prezes i dyrektor generalny AccorHotels, wyjaśnia: „Nabycie John Paul pozwala przyspieszyć realizację naszej globalnej strategii, która zakłada, że doświadczenie klienta odgrywa kluczową rolę w podejmowanych przez nas inicjatywach. Doświadczenie spółki w zakresie dostosowywania rozwiązań do potrzeb klienta w połączeniu z szerokim wachlarzem usług i nowatorską technologią daje nam możliwość podniesienia wartości relacji z naszymi gośćmi i partnerami oraz zwiększenia liczby punktów styczności z klientami. Oznacza to dalsze wzmocnienie relacji z klientami dzięki atrakcyjnej ofercie i jej lepszemu wykorzystaniu, większą personalizację naszych usług dzięki pogłębionemu profilowaniu klientów na bazie informacji pochodzących spoza hotelu oraz wzmocnienie zarządzania relacjami z gośćmi dzięki danym bazujących na analizie podobieństw. Poprzez partnerstwo ze światowym liderem rozwijającego się rynku usług concierge Grupa AccorHotels pozycjonuje się jako najlepszy dostawca różnorodnych usług dla gości, który wspiera klienta na wszystkich etapach jego podroży, począwszy od ofert niehotelowych aż po całodobową pomoc dzięki zintegrowanym i innowacyjnym rozwiązaniom jak „Travel Companion”. David Amsellem, dyrektor generalny spółki John Paul, mówi: „Od samego początku tworzyłem spółkę z głęboko zakorzenioną pasją do obsługiwania i przyjmowania gości. Moja wizja zakłada poprawę jakości życia milionów gości poprzez zapewnianie im wysoce spersonalizowanej obsługi. Na przestrzeni ostatnich kilku lat spółka John Paul odnotowała ogromny wzrost w poszczególnych branżach. Dzisiaj, będąc światowym liderem w dziedzinie rozwiązań lojalnościowych premium, mamy poczucie, że znajdujemy się punkcie zwrotnym naszej historii i w aktualnej sytuacji potrzebne nam jest wsparcie silnego lidera. Rozpoczęcie działalności w branży podróżniczej przy wsparciu AccorHotels oznacza znacznie więcej dla 1 000 pracowników Grupy John Paul: czujemy, że łącząc nasze siły, staniemy się wyznacznikiem zmian w branży”.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “AccorHotels chce kupić światowego lidera rynku usług concierge

  1. Jeżeli dojdzie do przejęcia, a informacja prasowa na to jasno wskazuje, to zadziała to bardzo pozytywnie na cały rynek usług concierge w Polsce. Mamy nadzieję, że podobne działania zwiększą rozpoznawalność usług concierge w naszym kraju. Kibicujemy przejęciu. Zespół Brella.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *