Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko

Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na „trudne” zachowania dzieci w hotelach. Kampania „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko” jest skierowana do rodziców z dziećmi w różnym wieku, którzy odwiedzają hotele z certyfikatami Hotel Przyjazny Rodzinie. W hotelu zadowolenie gości jest najwyższą miarą sukcesu. Dlatego Hotel Przyjazny Rodzinie już od 2008 roku dba o wygodę, bezpieczeństwo i satysfakcję podróżujących rodzin z dziećmi, przeprowadzając niezależne audyty. - W przestrzeni publicznej, np. w hotelowej restauracji, każdy gość ma takie same prawa, bez względu na wiek. Niestety zdarza się, że w hotelach dochodzi do niezręcznych sytuacji takich jak krzyki, płacze, głośne rozmowy, bieganie między stolikami czy zaczepianie gości i obsługi. Podobnych „kłopotliwych” zachowań dzieci można zaobserwować w obiektach znacznie więcej – mówi Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie. Savoir-vivre to podstawa udanego pobytu w hotelu W ciągu 8 lat trwania konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie członkowie kapituły byli świadkami wielu niekomfortowych sytuacji zarówno dla obsługi, jak i dla gości. Pobyt w hotelu powinien być prawdziwie magicznym doświadczeniem. Dlatego właśnie w ramach kampanii HPR powstał nowy projekt edukacyjny: „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”, który ma pomóc w zrozumieniu hotelowego savoir-vivre'u rodzinom z dziećmi. - Pokażemy, na co powinno się zwracać uwagę podczas pobytu w miejscach publicznych takich, jak recepcja, restauracje czy miejsca zabaw. Chcemy przede wszystkim zapoznać rodziców z zasadami panującymi w Hotelach Przyjaznych Rodzinie. Wszystko po to, żeby wszyscy goście czuli się w hotelach dla rodzin w 100 procentach komfortowo – podkreśla Violetta Hamerska. Animacja „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko” W temat odpowiedniego zachowania w hotelach wprowadzi rodziców krótka animacja przygotowana w ramach kampanii „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”. Dodatkowo wskazówki i porady na temat tego, jak zachowywać się w hotelu, żeby nie przeszkadzać innym gościom i mieć tylko najlepsze wspomnienia z pobytu, będą także publikowane na profilu kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie na Facebooku. Informacja o kampanii jest również dostępna w obiektach, które ją wsparły. Są to Cottonina Villa & Mineral SPA Resort oraz Hotel &Medi SPA Biały Kamień w Świeradowie Zdroju, Pensjonat Sośnica w Zakopanem, Marena Wellness & SPA w Międzywodziu, Grand Lubicz – Uzdrowisko Ustka w Ustce, Olandia Kraina Wypoczynku i Konferencji w Prusimiu, Magra Holiday Club w Dębinie, Hotel Lidia SPA & Wellness w Darłowie, Hotel Natura Mazur Resort & Conference w Warchałach oraz Blue Marine Mielno w Unieściu. Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, którego celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *