Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych

W dniach 14 - 16 września w hotelu Pod Orłem w Bydgoszczy odbędzie się VII Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych. „Hotelarz” tradycyjnie objął patronat prasowy nad wydarzeniem. Spotykają się na nim osoby odpowiedzialne za zarządzanie hotelami, aby wymieniać się doświadczeniami i szukać najlepszych rozwiązań dla rozwoju swoich obiektów. Wydarzenie rokrocznie integruje ze sobą dyrektorów, właścicieli i prezesów hoteli niezależnych. Nieformalna atmosfera sprzyja szczerym rozmowom o problemach, doświadczeniach i metodach zarządzania hotelami. W ramach zjazdu co roku upowszechniane jest również hotelarskie know-how obejmujące swoim zakresem nie tylko kwestie zarządzania hotelem, ale też restauracją. Przekrój tematyczny konferencji obejmuje problemy, które pojawiają się w codziennej pracy dyrektorów hoteli. Więcej informacji na www.dyrektorhotelu.com PROGRAM WYDARZENIA

Dzień I – 14.09.2016

NOWOCZESNE METODY SPRZEDAŻY USŁUG HOTELOWYCH Dagmara Plata-Alf Innowacyjne metody ‪‎pozyskiwania‬ ‪zapytań‬! – czyli jak ‪‎aktywnie‬ ‪‎sprzedawać‬ w sieci internetowej: Media społecznościowe w relacjach B2B jako efektywna forma komunikacji marketingowej z klientami biznesowymi Platformy monitoringu mediów społecznościowych – czyli o poszukiwaniu, śledzeniu i zaangażowaniu klientów „Konferencja w social media” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu obsługi zapytań w mediach społecznościowych Michał Miernik Narzędzia dystrybucji i sprzedaży hotelu Lech Musiałek Narzędzia zarządzania hotelem Filip Prokop Zwiększenie sprzedaży hotelu poprzez zastosowanie niestandardowych metod finansowania przedsięwzięć

Dzień II – 15.09.2016

NOWOCZESNY MARKETING HOTELOWY Renata Gerlach Automatyzacja hotelowego marketingu i sprzedaży, personalizacja komunikatu marketingowego, retargeting Karolina Piwiec Social listening i social selling, czyli jak wykorzystać Social Media do ochrony wizerunku hotelu i sprzedaży usług Marcin Dragan Optymalizacja współczynnika konwersji, czyli jak więcej sprzedawać przez własną stronę www Krzysztof Stęplowski „Krok przed konkurencją. 15 nowych pomysłów na marketing hotelu w internecie” Dotrzyj jeszcze dokładniej: targetowanie, z którego większość hotelarzy (jeszcze) nie korzysta. Uzyskaj efekt synergii: pomysły na skuteczną integrację działań marketingowych Twojego hotelu. Zobacz przykłady: strategie i pomysły, które się sprawdziły.

Dzień III – 16.09.2016

NOWOCZESNY MENADŻER HOTELU Maciej Chabowski Budowanie zespołu sprzedażowego

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *