AccorHotels promuje się na Snapchacie

Sieć hoteli AccorHotels zaprosiła do współpracy Julię Wróblewską. Młoda aktorka i popularna na Snapchacie influencerka pytała fanów o sposoby na chillout dla zapracowanych rodziców. Kreatywni millenialsi mogli zdobyć dla nich vouchery na pobyt w hotelu AccorHotels i zyskać dzięki temu nieco weekendowej wolności. Sieć hoteli dzięki influencerce, którą na Snapchacie śledzi ponad 35 000 osób, dotarła głównie do nastolatek w wieku 13–17 lat. AccorHotels i aktorka znana z takich filmów jak „Tylko mnie kochaj” czy „Listy do M.” wspólnie ogłosili konkurs i prowadzili dialog z ponad setką osób, które śledziły konkursowe snapy. – Cieszymy się, że dzięki Julii Wróblewskiej i Snapchatowi docieramy do millenialsów. Jesteśmy otwarci na nowoczesne narzędzia, które umożliwiają żywy dialog z naszymi przyszłymi klientami – zaznacza Ewa Filipowicz z AccorHotels. Dzięki jednodniowej akcji wzrosła nie tylko świadomość marki w grupie wiekowej 13–24, lecz przede wszystkim liczba osób obserwujących AccorHotels na Snapchacie zwiększyła się o 750%.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *