Jesienią trzecia edycja Hotel Marketing Conference 2016

Hotel Marketing Conference to największa w Polsce konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej. Do tej pory odbywała się wyłącznie w Poznaniu, jednak aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom hotelarzy, w tym roku odbędzie się także w Warszawie. Tegoroczna edycja – której poznańskie wydanie odbędzie się w trakcie targów Invest Hotel w dniach 27-28 września, a warszawskie w dniach 19–20 października w Złotych Tarasach – organizowana jest pod hasłem „Relacje i rentowność”. Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w 26 prelekcjach. Prezentacje wygłoszą m.in. przedstawiciele firmy Google, członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i managerowie firmy Profitroom, organizatora konferencji . Tematyka wystąpień będzie koncentrować się na budowaniu marki hotelu, skutecznych strategiach marketingowych, a także na podnoszeniu efektywności działań marketingowo-sprzedażowych w obiekcie. Nie zabraknie także tematów związanych z nowymi rozwiązaniami technologicznymi w branży, których znajomość pozwoli na lepsze zarządzanie obiektem. Wszystkie prezentacje zostaną oparte o przykłady i dane z rynku hotelarskiego, dzięki czemu uczestnik będzie mógł od razu pomyśleć o rozwiązaniach w kontekście własnego obiektu. Oprócz bogactwa tematów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej, konferencję cechuje niezwykle przyjazna atmosfera. Uczestnicy mają możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, kuluarowych rozmowach oraz integracji z innymi hotelarzami. W trakcie wydarzenia w Poznaniu odbędzie się także finał konkursu na najsilniejszą markę hotelową – Hotel Brand Awards 2016. Nagrody w 10 kategoriach zostaną przyznane podczas Gali Kulinarnego Pucharu Polski w Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich. Zwycięzcy otrzymają tytuł Brand Of The Year oraz możliwość promocji swojej marki jako najsilniejszej na rynku. Organizatorami Hotel Marketing Conference są Profitroom i Międzynarodowe Targi Poznańskie, a patronem medialnym „Hotelarz”. Udział w konferencji jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona, dlatego o udziale decyduje kolejność

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.