Chemy wprowadzić do Polski markę Radisson RED

Autor: Rozmawiał: Rafał Szubstarski
Rozmowa z Valerie Schuermans, dyrektor ds. rozwoju sieci Rezidor Hotel Group W ramach Carlson Rezidor Hotel Group w Polsce działa 8 hoteli z ok. 1,8 tys. pokoi – sześć Radisssonów Blu, jeden Park Inn by Radisson i hotel Rezydent w Sopocie. Pierwszy hotel pod marką Radisson otwarty został w 1992 roku w Szczecinie, a ostatni w Warszawie w 2011. Teraz w latach 2017-18 ruszyć mają cztery nowe hotele: Radissony w Świnoujściu, Zakopanem i Szklarskiej Porębie oraz Park Inn w Poznaniu, łącznie z ok. 900 pokojami, czyli w dwa lata Carlson Rezidor powiększy się w Polsce o połowę. Co spowodowało, że przez parę lat nie pojawiały się na polskim rynku nowe hotele grupy i z czego wynika to przyspieszenie w ostatnim czasie? Zawsze interesował nas rozwój naszej sieci hotelowej w Polsce i przez cały czas myśleliśmy o kolejnych inwestycjach, czego potwierdzeniem jest otwarcie czterech kolejnych hoteli. Niedawno zaliczyliśmy Polskę do kluczowych krajów dla grupy Rezidor i w związku z tym w najbliższym czasie zamierzamy jeszcze bardziej zintensyfikować działania na tym rynku, ponieważ jesteśmy przekonani, że ma on duży potencjał. Różnorodność lokalizacji – miasta, morze, góry, położenie geograficzne między Europą Wschodnią i Zachodnią, liczba ludności, dynamiczny rozwój gospodarczy, poprawa jakości infrastruktury, wzrastająca liczba osób podróżujących, zarówno wewnątrz kraju, jak i z zagranicy to czynniki, które tworzą warunki do rozbudowy sieci hoteli. Warto też wspomnieć, że mamy mocną pozycję na głównych rynkach, z których pochodzą zagraniczni goście, np. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, co pozwala stworzyć solidną sieć wspierającą działanie istniejących hoteli, a zarazem ułatwia tworzenie nowych obiektów. W takim razie jakich miastach można się najszybciej spodziewać podpisania umów na kolejne hotele pod markami z grupy Rezidor? Które miasta są najbardziej atrakcyjne pod względem rozwoju nowych hoteli poszczególnych marek? W naszej strategii rozwoju w Polsce można wyróżnić trzy kierunki związane z markami Park Inn by Radisson, Radisson RED i Radisson Blu. Mamy nadzieję, że po niedawno podpisanej umowie dotycz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *