Mobilność – czy branża hotelowa jest gotowa na nowoczesnych gości?

Firmy badawcze dokładają starań w celu przewidywania trendów, które będą dominować w nadchodzących latach. I jednym z czołowych zawsze okazuje się pojęcie mobilności – usług, które można mieć zawsze „pod ręką”. Goście hotelowi z technologii i aplikacji mobilnych korzystają na co dzień, wymagając od nich coraz więcej i oczekując ich stałego towarzystwa i wsparcie. Czy hotele są gotowe na przyjęcie nowoczesnego gościa?



Najbardziej zaawansowane technologicznie hotele działają w USA i Azji. Polska jednak nie odstaje od świata pod tym względem, a nawet można uznać, że jesteśmy znacznie dalej niż np. Bałkany, które żyją z branży turystycznej. Równocześnie jednak trzeba przyznać, że innowacyjne rozwiązania dopiero stają się u nas standardem. Zatem wyścig w oferowaniu nowoczesnych rozwiązań nabiera tempa.

Dobrze skrojony system

Głównym motorem zmian są stale rosnące potrzeby turystów. W odpowiedzi na nie oferowane są innowacyjne usługi, które umożliwiają planowanie i realizację podróży, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. W celu dostosowania się do oczekiwań podróżnych tworzone są coraz lepsze systemy – począwszy od Customer Relationship Management, a skończywszy na aplikacjach mobilnych, które są połączone z innymi hotelowymi systemami. Systemy CRM pozwalają gromadzić konkretne informacje na temat klienta wraz z jego indywidualnymi preferencjami oraz przechowują historię jego podróży. Informacje w nich zawarte mogą obejmować między innymi: organizację podróży, zamawiane produkty, check-in i check-out, a także indywidualne preferencje, dotyczące zamówionych usług czy ustawień automatyki pokoju hotelowego. Dodatkowo hotele mogą wymieniać informacje między sobą, co prowadzi do optymalnej obsługi klienta – dotyczy to zwłaszcza hoteli zrzeszonych i sieciowych. Hotele już dziś gromadzą i przetwarzają dane dotyczące osobistych i biznesowych preferencji go [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *