Trendy w branży fitness

American College of Sports Medicine – największa na świecie organizacja zajmująca się rozwojem i integracją badań naukowych w celu dostarczania wiedzy i praktycznych porad związanych z medycyną sportową oraz ćwiczeniami fizycznymi, od 10 lat przeprowadza wśród 50 tys. swoich członków ankietę dotyczącą trendów w branży fitness. Wyniki tych badań są bardzo pomocne w funkcjonowaniu klubów fitness i warto uwzględnić je również w przypadku wyposażania stref w obiektach hotelarskich, które chcą wykorzystać fitness jako źródło dodatkowych przychodów.



W tym roku ACMS przeprowadził już dziesiątą edycję badań Worldwide Survey of Fitness Trends. Hotelarze powinni przestudiować je pod kątem swojej działalności, profilu gości oraz możliwości powierzchniowych, jakie można przeznaczyć na strefę fitness. A tegoroczne badania są nadzwyczaj ciekawe, gdyż nastąpiło wiele zmian względem roku 2015, pojawiły się też całkiem nowe trendy, z których wynika m.in. że otaczające nas najnowsze technologie będą odgrywać coraz bardziej znaczącą rolę również w branży fitness.

5 najważniejszych trendów

Poniżej opisane zostały najistotniejsze trendy, które mają ogromne znaczenie w całej branży fitness, a więc mogą odegrać też dużą role w obiektach hotelarskich.

1.Wearable technology

– do tzw. poręcznych (ubieralnych) technologii, które są młodym, ale bardzo szybko zyskującym kierunkiem nie tylko w biznesie, ale i w życiu codziennym, można zaliczyć takie elementy jak:

•smart watches – zegarki zintegrowane z smartfonami
•urządzenia GPS
•urządzenia do pomiarów tętna zintegrowane np. z bieżnią

Szacuje się, iż do końca 2018 roku rynek wearable technology osiągnie wartość około 6 miliardów dolarów. Rosnący okazuje się również rynek tzw. smart glasses, który opiera się na tworzeniu wirtualnej rzeczywistości. Poręczne technologie to nie tylko telefony, zegarki i okulary. Do tego segmentu zalicza się również odzież, która dzięki najnowszym technologiom zapewnia większy komfort ćwiczeń.

2.Trening z obciążeniem własnego ciała

– trend, który zadebiutował w 2013, roku stale utrzymuje się na podium. Polega na wykonywaniu ćwiczeń bez jakichkolwi [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Bartosz Rurański. Autor jest specjalistą w firmie TOP-GYM, top-gym.pl, lifefitness-poland.com

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *