„Hilton” w nazwie – zwiększy rozpoznawalność

Korporacja Hilton Hotels postanowiła, że marki zarządzanych przez nią sieci hotelarskich zostaną uzupełnione informacją "by Hilton". Decyzja dotyczy głównie nowo otwieranych w Kanadzie i w Ameryce Łacińskiej hoteli sieci Doubletree, Embassy Suites® i Hampton®. Marki w nowej, poszerzonej postaci będą również stopniowo wprowadzane w innych posiadanych lub zarządzanych przez Hilton Hotels obiektach na obszarze Kanady i Ameryki Łacińskiej; decyzja nie obejmuje jednak hoteli w samych Stanach Zjednoczonych. Ernie Woodwn, wiceprezes korporacji Hilton Hotels, uważa, że wyeksponowanie afiliacji z Hiltonem, marką należącą do najlepiej rozpoznawanych w świecie hotelarskim, również innym brandom pozwoli zwiększyć swoją rozpoznawalność. - Dodaliśmy 'by Hilton' brandom, które szybko zwiększają obecność na nowych, zagranicznych rynkach. - Decyzja, która jest konsekwencją naszej niedawnej fuzji z Hilton International zbliża nas do celu, jakim jest stanie się największą globalną hotelową siecią franchisingową.

Źródło: e-Hotelarz.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *