Jak zadbać o komfortowe podłoże w hotelu?

To co znajduje się pod nogami gości hotelowych ma często większe znaczenie dla ich poczucia komfortu niż wykończenie ścian czy wybrane meble i wpływa na charakter całego wnętrza. Na szczęście dla hotelarzy oferta wykładzin obiektowych jest niezwykle bogata. Jak wybrać najlepszą dla swojego konkretnego obiektu i jak przygotować do zakupu tego elementu wyposażenia wnętrz.



Zazwyczaj na etapie wyboru materiałów wykończeniowych inwestor już wie, jaki ma być charakter obiektu i jakie grupy klientów będzie chciał przyciągnąć. To ważne, bo materiały i elementy wykończenia wnętrz należy dobierać w zależności od tego, czy oferta obiektu będzie adresowana np. do rodzin z dziećmi, czy do klientów biznesowych. Chodzi nie tylko o kolorystykę czy fakturę materiału, ale przede w s z y s t k i m o walory użytkowe. O ile w obiekcie, kierującym swoją ofertę do rodzin z dziećmi, najważniejszy będzie komfort i łatwe utrzymanie wykładziny w czystości, to w przypadku obiektów konferencyjnych liczy się głównie odporność podłoża na ścieranie. Niezależnie jednak od rodzaju hotelu należy zwracać uwagę na takie cechy produktu, jak klasa użytkowa, ognioodporność, wysokość runa, szerokość rolki (ewentualnie wielkość płytki), tłumienie dźwięków, a także odporność na zabrudzenia. Bez względu na wielkość hotelu i jego grupę docelową należy wybrać wykładzinę obiektową przeznaczoną do użytku w przestrzeniach o znacznym natężeniu ruchu. Markowe wykładziny adresowane do hoteli, odpowiednio czyszczone zachowają dobry wygląd przez wiele lat. Dlatego nie warto oszczędzać i układać w hotelu wykładziny przeznaczonej do domowych wnętrz, bo szybko trzeba ją będzie wymieniać.

Hotelowe parametry wykładzin

Wykładzina dywanowa położona w ogólnodostępnych wnętrzach hotelowych, takich jak recepcja i korytarze, powinna charakteryzować się wysoką gramaturą – od minimum 700 g/m2, a wię [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Mariusz Leonik, Mateusz Ożóg. Autorzy są koordynatorami ds. sprzedaży w obiektach hotelowych firmy Coniveo

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *